Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har gjort en film om vår lilla Jack Russel :love: Ellen f. 1999 Kommentera gärna! :D (Tyvärr blev kvalitén inte så bra :crazy:)
Svar
13
· Visningar
973
C
Övr. Hund Någon som vet var man kan hitta gällande regler för import av hund till USA (New Jersey)? Ska evt. flytta dit för en längre period...
Svar
5
· Visningar
3 229
Senast: cathepsin
·
Övr. Hund Mina föräldrar håller nu på att sälja sin hästgård för att flytta in till stan, och de är nu lite fundersamma över vad som är bäst för...
Svar
17
· Visningar
1 514
Senast: RIA
·
Övr. Hund Hej. ja som rubriken lyder, min "lilla" valp på 5 månader börjar få nya huggtänder, eller vad dom kallas. Ingen av dom har åkt ut än...
Svar
8
· Visningar
1 804
Senast: tess_g_
·
M
Övr. Hund Hej! Om en dalmatiner tik som normalt väger 20kg och ofta har dålig aptit får 10 valpar och äter väldigt lite.. Vilket foder...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: Diva
·
Övr. Hund min inneboende har läst på nätet att c-vitaminer är livsfarligt för hundar. hunden skulle alltså kunna bli allvarligt sjuk om den åt en...
2
Svar
29
· Visningar
4 051
Senast: Roheryn
·
F
Övr. Hund Någon som ska ditt??
Svar
3
· Visningar
776
Senast: susbrk
·
Övr. Hund Är det fel att ge hundar fri tillgång till sin mat? "Måste" man ge en valp tre gånger per dag eller är det ok med fri tillgång så...
Svar
14
· Visningar
8 600
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund .... hade väldigt trevligt ute förut, och nu har matte stått med dem i badkaret i en timme :mad: Inne på fjärde shampooneringen nu...
2
Svar
20
· Visningar
1 589
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Här får ni gärna skriva om era bästa tips på träning inför utställning. Har en liten valp som jag har börjat träna med lite, men vill...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund ...vad det är för fel på min hund? Hon är 4 år och har fram tills nu varit kärnfrisk. För ca 9 dygn sedan började hon spy 5 nätter på...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: attempt
·
Övr. Hund Vad ger man hunden om man gör egen mat, sk Barf? Ska man variera maten eller ska det vara samma sort hela tiden? Vad behövs i...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund 1. Hur lär man en hund att gå fot? 2. När kan man tidigast börja träna lydnad med sin hund? Alltså typ sitt ligg, gå fot osv. 3...
Svar
2
· Visningar
2 459
Senast: Lillaloppan
·
U
Övr. Hund Hej! Vad har ni för erfarenheter av detta? Är hunddagis så opersonligt och "tråkigt" som man gärna föreställer sig? Vad tycker ni att...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Hanko
·
Övr. Hund Vad är rimligt pris på en omplaceringshund? Vi säger att hunden, renrasig med papper kostar 10000 kr som valp. Vad är då rimligt...
Svar
15
· Visningar
2 460
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Var på besök idag :D :bump: :banana::bump: Från Till Drygt 5½ månad och fortfarande är hon söt som socker :)
2
Svar
25
· Visningar
3 981
Övr. Hund Hur är det nu med äpple och hund? Ger äpple klåda? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 711
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Tilly 8 år Alaska Husky blandning.. Kommentera gärna :banana: :bump:
2
Svar
22
· Visningar
1 513
Senast: Minerva
·
Övr. Hund .....och det visade sig att min hund inte hade några kvalster eller svampangrepp i huden :D , men ändå fortsätter han att klia sig och...
Svar
10
· Visningar
964
Senast: Kalinsi
·
M
Övr. Hund ...till att ett veterinärbesök verkar dra ut på tiden, finns det? POjkvännen är hos veterinären (igen) med sin vovva då hon har...
Svar
10
· Visningar
785
Senast: Minime
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka