Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad riktigt har hon gjort med hunden? http://www.youtube.com/watch?v=m0_Pe2a3QYQ
Svar
13
· Visningar
1 469
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Min hund blir 12v den 23/10. När ska jag tidigast resp senast ta honom till veterinären för 12v sprutan?
Svar
6
· Visningar
1 505
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vad finns det för hundaffärer i norrort, eller i mina krokar bortåt Bålsta, Enköping, Uppsala? Bakom IKEA i Barkarby Vid Willys i...
Svar
7
· Visningar
3 430
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Har en sheltie som är 6 år. Han är stel i lederna och shelties får ju lätt ledproblem. Har ni testat något tillskott som funkar...
Svar
6
· Visningar
758
Senast: Ellyne
·
Övr. Hund Nu har hunden varit och gått jaktprov och kommer att komma hem med 2 dåliga resultat *suck*. Han har nu 3 av 3 dåliga jaktprov på sitt...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Min lille rottis har sen 3 veckor tillbaka lite ungdomsfinnar, va hos veterinär och hon tyckte jag skulle bada han med ett spec. schampo...
Svar
6
· Visningar
5 023
Övr. Hund Hejhej ni har säkert läst lite om mej och min westievalp här var var , men nu är det så att vi har en räv i kvarteren och den är väldigt...
Svar
1
· Visningar
924
Senast: MrsScabtree
·
K
Övr. Hund Min älskade prinsessa Kaisa och jag var ute och njöt av höstsolen tillsammans igår. Och det blev lite nya bilder på min English Toy...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund kollade i vovvens gamla veterinärbesiktiningspapper och såg att det stod ua på en del ställen. Vad exakt betyder detta? :confused:
Svar
2
· Visningar
649
Senast: attempt
·
Övr. Hund Idag så började viltspårskursen. Jag fick lägga ett spår på ca 30 meter. Det gick som en dans. Min lilla welsh på 6,5 månader...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: Apollo
·
Övr. Hund I morgon skall dom prata om kamphundar på tv4 morgon pogram Förbjud av kamphundar mm Vad tycker ni om att förbjuda kamphundarna Jag...
25 26 27
Svar
524
· Visningar
29 718
Senast: ginnies
·
G
Övr. Hund Min tik är idag på dygn 64 och igår kväll kl 20 sjunk tempen och hon började skaka och flämta och det e samma visa ännu. Inga...
Svar
10
· Visningar
1 301
Senast: gtrf
·
Övr. Hund friskis är det ett bra hund foder säg vad ni tycker hittade inga länkar att läsa om det
2
Svar
28
· Visningar
3 589
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Jag har inte riktigt visat min vovve, så jag tänkte visa er lite bilder nu under en promenad i skogen, i ett väldigt vackert höstväder...
Svar
17
· Visningar
1 164
Senast: wtf
·
Övr. Hund Läste i boken " Du och Din hund" att man kan ge kokosfett i kosten till en hund med sjukdomen EPI = exorin pancreas insufficiens...
Svar
5
· Visningar
1 695
Senast: CA
·
I
Övr. Hund För ca. 10 minuter sedan rymde min lilla hund och jag hörde bara att hon skrek till och sedan kom hon tillbaka. Antagligen har hon...
2
Svar
20
· Visningar
2 091
Senast: Zqathan
·
N
Övr. Hund Nyligen kommit hem från våran första utställning! Var SPHK´s officiella utställning i Arboga. Var med skräckblandad förtjusning vi...
Svar
8
· Visningar
969
Senast: dorisdoris
·
O
Övr. Hund okeeeej här kommer jag igen men... mina valpar har en tendens att vilja äta sitt egna bajs ibland. vetrinären skrev ut ett pulver...
Svar
12
· Visningar
5 016
Senast: Zizzy
·
  • Låst
Övr. Hund ja vet att ja tjatar mkt ang min tiks valpning men de är så mkt ja undrar över då hon beter sig så annorlunda mot va hon gjorde efter...
Svar
2
· Visningar
1 597
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Men vad tusan är en sk amerikansk bulldog? De är inte godkända av SKK i alla fall, så mycket vet jag. Har sett någon annons på Blocket...
2
Svar
22
· Visningar
1 861
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025