Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Vet inte om det finns tidigare trådar i ämnet, men jag orkade inte leta, så ni får ursäkta :angel:. Jag har sen flera år tillbaka...
Svar
9
· Visningar
947
Senast: mariia
·
Övr. Hund ... och deras mamma (kanske?) på bild på något vis kan inte vara någon lätt uppgift! Det verkar inte så i alla fall, och det ser ut som...
Svar
3
· Visningar
1 247
Senast: Poxz
·
Övr. Hund Min tik började o1 i natt att valpa, sista valpen kom vid nio tiden på morgonen. Jag har räknat moderkakorna och alla är med. Hon har...
Svar
3
· Visningar
9 672
Senast: ancan
·
Övr. Hund Jahaja, nu har min tik börjat löpa... hon skulle inte löpa förrän februari egentligen :crazy: Hon har alltid löpt med 10-11 mån...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: ancan
·
Övr. Hund Min tik fick 13 valpar... nu undrar ja hur man kan va säker på att alla får i sig tillräckligt med mat? Får man köpa mjölersättning och...
Svar
11
· Visningar
1 539
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Låt mig presentera Zune! Mina föräldrars nytillskott, en JRT på 13 veckor. Han hade det föga tilltalande namnet Tjock-Olle när han...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: aleksis
·
Övr. Hund Grattis charlie som idag blir hela 10 år:banana::bump: http://thumb17.webshots.net/s/thumb4/0/87/0/168108700jPYKLl_th.jpg
Svar
13
· Visningar
847
Senast: Fiffi1
·
Z
Övr. Hund Läste och såg just en film i GP om världens minsta hund. En liten långhårig chihuahua, som kommit in i Guiness rekordbok. Den var så...
Svar
17
· Visningar
1 082
Övr. Hund Hade lite funderingar i går. På en del djurarter kan man göra sk flusching några veckor före och i samband med parning, och detta med...
2
Svar
21
· Visningar
2 385
Senast: Brandgul
·
T
Övr. Hund Har en bekant som har ringt till en kennel och bokat valp. Samtalet var över på 5 minuter. Köparen kommer att ha hunden i hundgård...
Svar
15
· Visningar
1 830
Senast: Grana
·
Övr. Hund Vår vovve är nu 9 månader, väldigt glupsk och väger något kilo mer än han bör göra.. Enligt henne vi köper vårt foder av så ska vi...
Svar
4
· Visningar
1 194
Senast: Mysgrisen
·
L
Övr. Hund Jag skulle gärna vilja ha utrett följande: En hanhund rymmer hemifrån, tar sig in till en löptik som befinner sig på en tomt som är...
2
Svar
36
· Visningar
4 085
·
H
Övr. Hund Har en tik som nu är 2 år o 8 månader, har löpt väldigt ofta o riktigtmkt varje gång.. Har frågat en veterinär o de tyckte då att ja...
Svar
8
· Visningar
752
·
M
Övr. Hund hur är dom? är det en 'frisk' hundras ?. har blitt så kär i den hundrasen! :love: har länge velat skaffa en sån, eller korsning, typ...
Svar
8
· Visningar
8 628
Senast: mariiaE
·
Z
Övr. Hund Angående tråden om spegelbilden kom jag att tänka på en av de schäfrar jag hade, i hallen hade vi en gammal rysk spegel som gick från...
Svar
16
· Visningar
1 397
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund Börjar fundera på om det är något fel på Nikita. Hon löpte för ca ett halvår sen, parades och födde sedan 2 valpar. En valp dog efter...
Svar
11
· Visningar
15 201
Senast: falukorw
·
T
Övr. Hund Jag har en liten toy pudel tik som åker på rumpan. På mattor och på golvet. Men inte ute,vad jag har sett. Hon ser inte konstig ut "där...
Svar
13
· Visningar
2 900
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Hur har ni gjort när ni lärt in stanna och stå kvar? Min hund är klickertränad så jag använder gärna klicker!!!
Svar
18
· Visningar
1 243
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Ni som har/har haft valp, har ni låtit valpen hälsa på folk under "promenaderna"? Uno tycker det är jätte roligt att hälsa på folk...
Svar
12
· Visningar
2 041
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund När ja va ut med min tik i morse så kom de ljusgrått tjockt slem ur henne... kan de va tecken på att de är dags? Hon är på sitt 58 dygn...
Svar
10
· Visningar
8 173
Senast: sommarvind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka