Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vår lille voffsing är vääldigt bra på att kissa länge, alltemellanåt så kan han stå någon minut och kissa. Men igår slog han alla...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Novanna
·
Övr. Hund Hej! Jag ar uppvuxen med enbart stora hundar eftersom vi alltid bott i eget hus med tradgard och "nara naturen". Nu bor jag i...
2
Svar
34
· Visningar
3 743
Senast: olmea
·
Övr. Hund Det är nu dags för mig att förbreda kontrakt inför min tiks kommande valpar. Det jag undrar är man kan ju skriva ut kontrakt från nätet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 755
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hur många här gör det? Och med vad?
Svar
4
· Visningar
1 791
Senast: Druvan
·
S
Övr. Hund :rofl:Hon gläfser på min spegelbild i fönstret! Man kan tycka att hon borde känna igen sin egen matte :devil: Men nu undrar jag hur jag...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Hur funkar det med försäkringar när man är uppfödare? Har man en "kennelförsäkring" plus att man försäkrar sina hundar/valpkullar för...
Svar
17
· Visningar
1 754
D
Övr. Hund Jag är helt förtvivlad:cry: Min lilla Bc-tik på 7 månader har höftledsdysplasi. Efter en andra röntgen är nu detta fastställt. Hon...
Svar
15
· Visningar
1 635
Senast: lady_vip
·
B
Övr. Hund vår lille valpis har fått kletiga ögon. Det är inte supermycket, men det kommer gulaktigt var några gånger per dag (sedan i förrgår...
Svar
10
· Visningar
7 725
Senast: Calazirya
·
  • Låst
Övr. Hund ´sitter fortfarande och luskar i detta vilka förutom skks köpe kontrakt gäller juridiskt? Finns ju massor av köpe kontrakt på nätet men...
Svar
2
· Visningar
677
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund var det i morse när gubben, jag o snälla Stefan som skulle vara hundförare, for med vår jämthundshane till Björntest i Junsele...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: Prillan
·
C
Övr. Hund När jag kom ner för trappan imorse (tur att min kamera låg vid sista trapsteget)fick jag ser min nästan 4 månader Cattle Dog i ett...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 999
Senast: CaliforniaSwed
·
Övr. Hund Är osäker¨på om de är någon som är vaken så här dags men ja skall få min andra kull på min tik, vid första kullen så tempade ja henne...
Svar
1
· Visningar
1 010
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Råda växer som en björn just nu och har blivit en gänglig tonåring. Just nu äter hon 6 dl RC + 2 kakor Bravo Plus (2 x 150 g) om dagen...
Svar
8
· Visningar
1 761
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Nya höst bilder från i dag. Vi var ute på vår promenad i solen. Gick ner i skogen o till havet. Där vi tog lite nya bilder...
Svar
11
· Visningar
1 018
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Vi skall sälja vår schäfertik och till en början lämna ut henne på prov i 6 månader. Vi vill att hon under inga omständigheter skall...
2
Svar
23
· Visningar
5 480
Senast: Lupin
·
O
Övr. Hund Min svärmors hund är ca 3 år och levt ensam och i princip aldrig varit i direkt kontakt med andra hundar. Med detta menar jag att hon...
Svar
6
· Visningar
1 218
Senast: dannilall
·
Övr. Hund Vi köpte för ett år sen en gråhund för praktisk jakt. Uppfödarna bryr sig inte om hon visas på prov eller ej, de vet att hon kommer...
Svar
9
· Visningar
1 102
Senast: elmelts
·
Övr. Hund :banana: :banana: :banana: Nu har han godkänt resultat på jaktprov och därmed även "titeln" (J) :bump: Gammal man visar att han kan...
Svar
19
· Visningar
1 083
Senast: Gnist
·
Övr. Hund ..köpa hund som ska tas in från utlandet? Ser rätt många såna annonser på blocket & vovve, där valpar förmedlas och ska levereras med...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: Kirre
·
Övr. Hund Ett test,för att se om jag klarade av det:eek:Nån gång måste ju vara den första:p...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka