Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Pelle 1995-2007 Farväl min älskade vän, 12 fina år fick vi tillsammans, genom regn och solsken, genom glädje och sorg. Alltid...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Zita
·
K
Övr. Hund Jag tycker att min Chow Chow hane Simba gjorde sig så fint med hösthimlen som bakgrund :)
Svar
13
· Visningar
995
Senast: SomethingLovish
·
Övr. Hund Har en kille på 7 år stor (ca 50kg) väldigt stressad av sig, klarar av ca 45 minuters prommenader utan att bli jätte stel och få ont i...
Svar
7
· Visningar
958
Senast: Minerva
·
C
Övr. Hund En nolla för mkt eller fullt allvar? http://www.blocket.se/vi/13627641.htm?ca=23_11_s :confused:
Svar
4
· Visningar
911
Senast: NaTTa
·
Z
Övr. Hund jag är medlem i sv brukshundsklubben bl a på grund av att man måste vara medlem för att deltaga i kurser. nu har jag tänk gå med i en...
Svar
4
· Visningar
1 339
Senast: Zqathan
·
Z
Övr. Hund jag har fått en hund på halsen som är totalt knäpp, den håller på och knäcker mig totalt. det räcker inte med 2 timmars promenad varje...
Svar
12
· Visningar
1 086
Senast: trav
·
Övr. Hund Det finns ju en hel del trådar om utställningar, men kan vi inte göra en där vi visar upp bilder? Det kan vara kul att se hur man...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 422
Senast: Gumman
·
Övr. Hund Jopp, (råkade såklart missa några bokstäver på rubriken också! :cool: ) Min 4åriga cockertik opererades i fredags för...
2
Svar
20
· Visningar
3 750
Övr. Hund Idag har vi varit på RR träff vid havet från 11.00-16.00. Här är ett urplock av alla bilder som togs. Jag är den stoltaste matten i...
2
Svar
23
· Visningar
1 766
N
Övr. Hund Hej igen! Att jag går i valptankar är att jag ska avliva min R/D korsning i morgon.Han har blivit till åren 11år snart 12.Det är ett...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Min lilla 10-veckors valp har fått ett rejält setback i sin rumsrenhetsträning. Men jag börjar misstänka att det finns mer bakom det än...
Svar
3
· Visningar
1 296
Senast: Miao
·
Övr. Hund Tog lite foton på mina två hundar i det fina höstvädret:D Blev ganska nöjd över några bilder:) Här är Curry 11-årig Coton de...
Svar
15
· Visningar
1 082
Senast: Tviggy1081
·
B
Övr. Hund Finns det mågon typ av torrbalsam eller liknande till hund? Vart hittar man det :confused: Har en lurvtuss som förvandlas till en...
Svar
1
· Visningar
907
Övr. Hund jag är sugen på en till hund :angel: har läst lite om bedlingtonterrier och har även varit ute och gått mycket med en sån för några...
Svar
3
· Visningar
1 249
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Är det någon skillnad på att vara fodervärd åt en kennels hund och en privatpersons hund? Tex om jag lånar en tik på foder av en...
Svar
8
· Visningar
1 692
Senast: Jeps
·
S
Övr. Hund Hunden har nu inte ätit klokt på några dagar. Och idag rörde han inte ens sin mat. Han har börjat skita antingen sten hårt eller så...
Svar
6
· Visningar
3 276
Senast: solkristallen
·
Övr. Hund hur är dom i sitt temperament? pris? passar dom till lydnad, agilily, utställning? är dom svåra att få tag på?
Svar
4
· Visningar
738
Senast: barajag...
·
Övr. Hund En dag med strålande solsken, vad passar bättre än att tillbringa den dagen på stranden och låta hundarna busa av sig ordentligt? Helt...
2
Svar
24
· Visningar
1 861
Senast: Kalinsi
·
M
Övr. Hund Hej! Är det någon snäll människa:bow: som endera kan reda ut begreppen IPO/BSL/svenskskydd åt mig eller vet var man kan läsa sig till...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Sticker du fram handen? eller låter du hunden nosa på dig eller vad:confused: Gör du olika om det är en valp eller vuxen hund?
2
Svar
24
· Visningar
4 504
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna