Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Finns det hundar som är lite, hur ska jag säga socialt inkompetenta. Som har svårare än andra att läsa hundspråk och vad beror det i...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Apollo
·
Z
Övr. Hund När jag kom hem med min lille 8-veckors papillonkille, sa min svärmor skrattande och slog ihop händerna, -Men Herre je, har du varit och...
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: Wicked
·
E
Övr. Hund Det är något som är väldigt fel med våran lilla vovve här hemma. Allt började i går kväll, hon verkade lite loj och var inte sitt...
Svar
12
· Visningar
1 429
Senast: eiwo
·
W
Övr. Hund Hej hopp! Tänkte bara passa på att säga hej och presentera mig lite. Har hängt en hel del på Buke förut, och är nu tillbaka efter ett...
Svar
7
· Visningar
815
Senast: Gnist
·
Övr. Hund nån som ska vara och ställa ut där på söndag?
Svar
2
· Visningar
535
Övr. Hund jag måste pga hudåkomma raka ner min schäfertik såhär lämpligt tills det börjar bli kallt :smirk: och jag kommer troligtvis få hålla...
Svar
3
· Visningar
872
Övr. Hund Sedan han blev påkörd av tåget i december i fjol under älgjakten kom idag.. Att han är kroppsligen återställd visste vi ju eftersom vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 741
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Kollade på Unos tänder precis. Ser ut som om framtänderna i underkäken är framför framtänderna i överkäken. Är det inte det som...
Svar
5
· Visningar
1 888
Senast: Trolltyg
·
Övr. Hund Ja, efter mycket sökande å letande tror jag att jag har hittat rasen jag vill ha!! Nämligen en Golden Retriver. :love: För 1 år sedan...
2
Svar
26
· Visningar
9 719
Senast: Mery
·
Övr. Hund Behöver råd från er andra i forumet! Min hund har kräkt 7-8 ggr sedan sju-tiden i morse. Har därför ej gett henne någon mat. Hon kräktes...
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: Colliehund
·
Övr. Hund Min glada och spralliga vän som älskar allt och alla har helt omvandlats till en hängig och nedstämd vovve. Han har haltat ett bra...
Svar
11
· Visningar
1 048
Senast: Tibra
·
V
Övr. Hund Har idag köpt en till Jack russel valp, en hane på 9 veckor. Har redan innan en hane på ett och ett halvt år. Men till saken, den...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Hur är det nu? Jag har lärt mig att tikar som lyfter på benet visar dominant beteende, och hittils hartdet alltid stämt; de tikar jag...
2
Svar
22
· Visningar
9 925
Senast: glee
·
Övr. Hund Har ni någon bild när eran hund var riktigt duktig? Här är Råda ikväll, 20 veckor gammal. Ok, matte, du har en köttbulle...
Svar
10
· Visningar
1 014
Senast: Kimz0r
·
N
Övr. Hund Har äntligen gjort slag i saken o köpt en egen bädd till hunden =) Gjorde ett riktigt klipp o hittade av en slump en gosig tygbädd...
Svar
6
· Visningar
1 334
Senast: Nozer
·
S
Övr. Hund Vi funderar på att köpa hund. Men hur mycket ska man räkna med att en liten hund kostar att ha i månaden?
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: jappisen
·
O
Övr. Hund Hur far man sin valp att sluta bita pa ens fingrar och andra kroppsdelar? Jag forstar att deras tander vaxer, jag har en hel hog med...
Svar
13
· Visningar
3 149
Senast: Hot Shot
·
Övr. Hund vi är en familj på en mamma och tre tonåringar (17, 15 och 19 år) vi har 2 mellanstora blandras hundar (två tikar) jag som e 17 år vill...
Svar
3
· Visningar
849
Övr. Hund Ibland börjar man fundera på om folk tänker... Rätt över älven så tränar hemvärnet (eller vad de heter) och här sitter jag med en...
Svar
13
· Visningar
1 055
Senast: Pangare
·
O
Övr. Hund Jag har 2 chihauha valpar som är 3 månader. Dom får inte gå ut på promenader än för att deras vaccination inte är slutförd. (jag vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 591
Senast: oink
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka