Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Pratade precis med min far. Han och mamma åker och hämtar ett ny tillskott till familjen imorrn. En JRTvalp som kallas för Tjocka Olle...
Svar
8
· Visningar
780
Senast: Jaahl
·
Z
Övr. Hund Läste om en kille i tidningen Metro, bodde i USA. Han matade sin pitbull med levande kattungar som han fångade in. Hur kan man, blev...
2
Svar
23
· Visningar
1 965
Senast: Jenny
·
Övr. Hund Har en tik på 10 år här hemma som för 2 månader sedan fick konstaterad juvercancer. Vi vet inte om den är elak eller god men troligen...
Svar
17
· Visningar
1 200
Senast: Lupin
·
M
Övr. Hund Ska troligtvis skaffa hund och funderar lite på ras. Var helt säker förut om att jag ville ha en rottweiler men har ändrat mig nu och...
Svar
9
· Visningar
951
Senast: matador
·
Övr. Hund Risk att det blir långt... Men jag behöver få hjälp att förstå! :confused: Jag och min golden Smilla (1,5år) började på en kurs...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: liten82
·
Övr. Hund Jajjemän! Här har vi då första filmen på Ginger in action! Jag har gömt en leksak på ängen, på kommandot "sök" ska herrn leta upp...
Svar
8
· Visningar
882
Övr. Hund talas om tall-gran-blåbärs-lingon-risen:idea: Och så min riesen:) http://www.pixbox.se/pic_show_id15082819.html...
Svar
3
· Visningar
708
Senast: movi
·
S
Övr. Hund hejsan nu måste jag skriva av mig!!!:mad: I våras var jag och tittade på hund, det var en blandis mellan bordercollie och labbe( som en...
Svar
12
· Visningar
1 194
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Är det någon som gjort det på sin hund? Vad kostade det och hur såg hunden ut i munnen efter ingreppet? Är det effektivt - försvinner...
Svar
16
· Visningar
4 460
N
Övr. Hund Har på senare tid nu när värmen avtagit börjat hårdköra dragträningen lite mer intensivt. Har haft problem med hans motivation, att...
Svar
6
· Visningar
948
Övr. Hund Min chi valp (8v) försöker jag få rumsren. Grejen är att det inte är sådär supervarmt och när vi är ute gnäller han konstant nästan...
Svar
7
· Visningar
3 543
Senast: Ainon
·
H
Övr. Hund Vår lilla amstafftjej har nu blivit så pass stor att hon börjat vara med i stallet allt oftare. Jätteskoj att ha med vovven ut när man...
Svar
19
· Visningar
1 325
Senast: Rose
·
Övr. Hund Är det någon som lärt sin hund morra på kommando? Hur gick ni tillväga? Kanske någon som lärt sin hund nån anna speciell grej... Jag...
Svar
13
· Visningar
2 334
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Äntligen kom kameran fram. Min Rottweiler har vuxit så det knakar! http://www.pixbox.se/pic_show_id15062150.html :love::love:
Svar
11
· Visningar
1 032
Senast: Alexandra93
·
B
Övr. Hund Jag och min kille har nyligen skaffat oss en blandras rottis/dobberman är 13 veckor och han hickar ganska mycket vet ni vad det kan...
Svar
2
· Visningar
1 703
Senast: Aaricia
·
T
Övr. Hund HJÄLP!!! Hur lägger man in bilder som man tagit själv...? Finner inte ut detta själv, HJÄÄÄÄLLLLPPPP någon. Tack på...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: trav
·
Övr. Hund har nyligen tagit över en vuxen hund och han har så jättelånga klor och jag kan inte klippa ner dom för pulpan. Har klippt så långt jag...
Svar
6
· Visningar
1 618
Senast: Lukin
·
Övr. Hund Beneful Synpunkter? Tankar? Använt? Larmrapporter? Pedigree Synpunkter? Tankar? Använt? Larmrapporter? Doggy...
2
Svar
25
· Visningar
8 713
Senast: Bansan
·
D
Övr. Hund Nån som har nåt bra tipps vad jag kan ge min kräsna vovve. Hårt godis funkar inte alls intresset är lika med noll. Inte ost inte korv...
2
Svar
26
· Visningar
2 029
Senast: superstar
·
Övr. Hund Häromdagen var vi ute och fotade jyckarna, postar lite bilder: (Mammas hund sliter sig....och Lilo faller)
Svar
10
· Visningar
891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen
  • Uppdateringstråd #2
Tillbaka