Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min lilla valp kom igår efter mkt om o men :p Äntligen klämde Lily ut dem :) Den enda överlevande valpen. Nu är det så att valpen...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Det är ju alltid kul med hundar som kan något speciellt :D Vad kan din hund för trick? berätta gärna hur ni lärde in dem o kanske...
2
Svar
29
· Visningar
2 169
Senast: Cezzan
·
A
Övr. Hund Hej! Undrar bara hur mycket ni låter era valpar "promenera" när de är små? (tänkte mig nu runt 4 mån) Har sett skräck exempel, där de...
Svar
17
· Visningar
1 290
Senast: jaha ja
·
S
Övr. Hund Min mamma har bestämt sig att äntligen skaffa hund igen lagom till pensionen. Har nu lovat att hjälpa henne hitta nåt som passar henne...
Svar
9
· Visningar
2 982
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon vänlig själ som har mönster till stickade tröjor till liten vovve att dela med sig av? Min franska bulldog är en riktig liten...
Svar
6
· Visningar
6 970
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Vi har ju en strävhårig vorstehhanne som just nu jagar hårt och då kommer nästa problem, hans mage kajkar ihop. Han luktar:devil...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Idag har jag och mina kompisar på klubben haft en otroligt givande och rolig dag. Hela dagen har vi haft kurs med Maria hagström...
Svar
3
· Visningar
722
Övr. Hund Hejhej.. jag läste i en hundbok idag att valpen kunde bli negativt stressad om man kastade pinnar/boll som han springer efter eller har...
Svar
17
· Visningar
2 048
Övr. Hund Pratade med min kompis tidigare idag och hon va ganska uppgiven. Det är så att hennes hund (shäfer/collie) har börjat tugga på saker. Nu...
Svar
6
· Visningar
980
O
Övr. Hund Jag har en Jack Russell på fem månader som är världens mysigaste, men de senaste veckorna har han börjat gnaga på dörrkarmarna hemma så...
Svar
11
· Visningar
2 414
Senast: Ozzy07
·
Övr. Hund I dag är jag stolt:)! Övertog för drygt 1 år sen min tik,min gamla uppfödare jag haft i dryga 20 år ringde mig,hon visste att jag tagit...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: charmant
·
Övr. Hund Vaknade av att valpen spydde inatt, 2ggr. När jag skulle torka upp det fann jag då detta i ena spyan!!:eek::crazy: Är det mask? Det...
2
Svar
35
· Visningar
2 916
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Litegrann om mängd, typ, storlek osv. Hur mycket äter era hundar om dagen? Deciliter eller gram. Vilket foder är det? Vad har ni...
Svar
11
· Visningar
3 090
Z
Övr. Hund jag skaffade en långhårig schäfer för ca 5 veckor sedan och då hade han båda öronen ner, efter några dagar reste han på v öra och höll...
Svar
15
· Visningar
2 240
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Ddet finns ju massor utav hästtidningar, som Hästfocus, ridsport, lycky rider osv. men vilka hundtidningar finns det egentligen och...
Svar
17
· Visningar
946
Senast: Englaa
·
P
Övr. Hund Kom på att det är länge sedan jag skrev här. Mycket har hänt. Vår fotvärmare Jesper fick tas bort i somras:cry: (hata fästingar)...
Svar
9
· Visningar
898
Senast: Dravena
·
Övr. Hund Nu, äntligen, är min tredje kille hemma :love:!! Hämtade hem honom vid tolvtiden idag! Så nu välkomnar "storebröderna" Warro och...
2
Svar
31
· Visningar
2 043
Senast: Miao
·
Övr. Hund Har fått mig en ny daghund, en liten tik på strax under två år. När jag hade mailkorrespondens med ägaren innan vi träffades, sa...
Svar
1
· Visningar
819
Övr. Hund Min hund brukar inte dregla, men nu i natt har han dregalt stora pölar i hela rummet, jag trodde först att han hade kissat inne, men...
Svar
19
· Visningar
37 677
Senast: Jolanta
·
M
Övr. Hund vad krävs? hur många tikar behöver man ha för att det ska gå runt å att man ska kunna å leva på det? hur många egna hanar??
Svar
5
· Visningar
2 055
Senast: Gumman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025