Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Hej! Jag har aldrig haft hund innan. Men nu letar jag ras och har fastnat för sheltien. Perfekt för mig verkar det som. Enda...
2
Svar
29
· Visningar
4 495
Senast: Alisa
·
Övr. Hund Jag ger min gamla hund extra glucosamin. Valpen sex månader måste ju smaka även sin kompis mat;) Är det på något sätt farligt om...
Svar
3
· Visningar
2 175
Övr. Hund Min hunds syster 16 mån har varit dålig i sin mage till o från. Började när hon va 3 4 månader. Då låg hon inne på blå stjärna. Så nu...
Svar
10
· Visningar
3 401
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Min mormor&morfar har haft hund "alltid" (bor på gård). Nu har de precis fått tagit bort sin gamla hund (jaktlabbe). Nu vill de gärna...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: peace
·
Övr. Hund Va tror ni om dessa valpar? Är lite sugen på en! va tror ni om storleken på dom hur stora blir dom? Temprament något ja ska tänka på...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 089
S
Övr. Hund Om jag har förstått rätt så får inte blandras hundar tävla i sök/spår? Men dom får vara med i agility och lydnadstävlingar? Om...
Svar
15
· Visningar
2 445
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min stackars hund har börjat klia sig igen och har "tussar" som lossnar, han kliar och kliar sig hela tiden så nu undrar jag om det kan...
Svar
9
· Visningar
10 145
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Hund Jag var hos läkaren i dag och fick penecillin - har lunginflammation mykoplasma... Valpen har börjat hosta och rossla... och jag antog...
Svar
4
· Visningar
2 247
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Det är ju så vanligt att man pendlar sin häst när den är dräktig. Är det någon som provat på hund ? Fungerar det, lika bra eller dåligt...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
10 347
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Jag tycker min hund har börjat dricka mer de senaste veckorna, inte så att jag reagerat på att hon dricker så mycket oftare än vanligt...
Svar
14
· Visningar
11 506
Senast: Cämz
·
J
Övr. Hund Finns det någon av er som ger eller har testat att ge Stomax till er hund? Vad hade er hund för problem och hur hjälpte medlet. Har ni...
Svar
4
· Visningar
4 206
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Vad gör man när hunden äter gräs och sedan kräks oftast på natten? Gör dom det pga magproblem? Börjat ge Stomax till min hund för att...
Svar
5
· Visningar
2 651
Senast: Snobben
·
Övr. Hund jag har två st blandraser som består till stor del av rottweiler. Jag är nyfiken på om de är några mer som har en blandras med just...
2
Svar
22
· Visningar
9 254
Senast: chicasweep
·
P
Övr. Hund SAtte kaffet i vrångstrupen nu när jag bläddrade på blocket och hittade bc-korsning med gordonsetter och munsterländer :eek: Undrar...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: Itchie
·
J
Övr. Hund Försöker komma på vilken den rätta rasen vore för mig ett skaffa. Men funderar också vilka raser förutom pudeln fäller ingen päls...
Svar
4
· Visningar
721
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Våra valpar har tagit sig ur sin hundgård och bitit ihjäl en av grannens lösgående hönor. Jag skäms så jag dör. Jag har ringt honom och...
2
Svar
33
· Visningar
2 230
Övr. Hund Har precis köpt ungtik (snart 10 månader) av liten ras, renrasig med alla papper och stamtavla. Hon har kräkt från och till i ett par...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
16 172
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Finns det något register där man kan få tag i telfonnr någonstans för att göra en seriös kort marknadsundersökning. Detta är...
Svar
7
· Visningar
844
Senast: Mumin_79
·
Övr. Hund Jag har nu börjat planera för att ställa ut min valp för första gången, och det lutar åt att premiären blir den 1 december. Har kollat...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: superstar
·
S
Övr. Hund Vi har 5 hundar och dom fungerar jättebra ihop utom min hund, en Engelsk Springer Spaniel. Han är jättedum mot dom andra hundarna...
Svar
11
· Visningar
1 156
Senast: Lady_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V