Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund *Hur skulle du vilja att hunddagiset skulle vara? *Vad skulle vara det viktigaste för din hund? *Hur vill du att personalen ska...
Svar
15
· Visningar
1 126
Övr. Hund Hej Har idag varit till vet på ett återbesök. Var dit första gången för en månad sedan då Zorro besvärades av klåda på tassar och buk...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Sirocco
·
N
Övr. Hund Killen här hemma skulle behöva ha en egen säng där han kan känna sig trygg och dit man kan skicka honom när det behövs. Är sugen på i...
Svar
13
· Visningar
8 327
Senast: movi
·
Övr. Hund när man binder hunden utanför och går in och sätter sig och dricker öl? Hade en gäst inne igår (jobbar på hotell) Nu är hotellet...
Svar
5
· Visningar
816
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Ni som har eget företag med inrikting på hundar, tex kennel, hunddagis eller liknande. Hur bar ni er åt för att starta det? Behövs...
Svar
8
· Visningar
3 751
Senast: attempt
·
B
Övr. Hund Har tänkt ställa ut min hund som är 16 mån. Men vilken klass ska man ta ? Unghund 15-24 mån eller öppen klass 15- uppåt.
Svar
3
· Visningar
706
Senast: Långnos
·
G
Övr. Hund Jag undrar hur ni som haft egna kullar gör med ev sporrar på valparna? Låter ni dem va, klipper ni dem själva och i såfall hur går du...
2
Svar
37
· Visningar
14 596
Senast: Långnos
·
Övr. Hund Nån som har några bra tips på hur jag kan få ena hunden att "sluta" vara rädd när man klipper klorna på honom? Jag har klippt klorna på...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 549
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Hon kom ju åter från delägaren i helgen, fortfarande rätt tjock så i har släppt henne några timmar varje dag så att hon ska få röra på...
Svar
12
· Visningar
1 311
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund På min fridfulla St:Bernhards tik Vera som vilar sig. Det är inte lätt att renovera ladugårdar ska ni veta säger hon. -Behöva...
Svar
19
· Visningar
1 569
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb_show_id560888_page0.html Bilder från skogspromenaden i dag http://www.pixbox.se/alb_show_id545778_page0.html...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Rotterö
·
B
Övr. Hund Avmaskade vår valp med Banminth igår. Inga problem, han slukade den i ett nafs. Idag är han dock lite lös i magen, bajar ofta och mycket...
Svar
4
· Visningar
7 743
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Tänkte länka ut bilder från det att han är 1 vecka gammal tills nu! Kul med lite uppdatering! Första albumet...
2
Svar
23
· Visningar
1 713
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Måste bara få visa en bild jag hittade i kameran idag. Tycker den är så fin, pappa som har tagit den på sina ögonstenar: Dusty, vår...
Svar
8
· Visningar
936
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Hur uppmuntrar och motiverar man en väldigt osjälvständig hund? Pappa har ju fått en 10 månaders Grandis, världens raraste "lilla"...
Svar
13
· Visningar
1 386
Senast: lulski
·
Hundträning Hunden går bra i koppel. Men när vi tränar då hon är lös. Kommer hon några dm efter jämt. Om man ökar ligger hon ändå efter. Några...
Svar
11
· Visningar
2 142
Senast: Rottis K9
·
Övr. Hund Utställningen i Bröndby, Köpenhamn, Danmark, igår söndagen den 16 september blev en intressant tillställning. Jag bestämde mig inte ens...
Svar
11
· Visningar
1 296
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Har lagt ut min Vovve på blocket nu.. Hittar jag rätt person så kommer han att flytta härifrån.. Konstigt.. det känns inte så där...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 307
Senast: Minerva
·
F
Övr. Hund Hej! Jag och min pojkvän vill skaffa en hund tillsammans nu. men vad är lämpligt som första hund? jag vill ha en ganska stor hund...
Svar
9
· Visningar
1 116
J
Övr. Hund jag har funderat en heldel över avel på både häst och hund och kommit fram till att det är lite konstigt att det inte finns någon ras...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: syrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka