Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Hundträning Då vi har en Siberian Husky som vi tränar drag med, så är det önskvärt att han även får träna lite extra även de dagar han ej drar...
Svar
10
· Visningar
4 024
Övr. Hund vet att det redan finns trådar men vill inte sno nåns så startar en egen! Efter och ha läst hälsat på och kollat upp tror ja...
Svar
5
· Visningar
2 963
Övr. Hund Min syster köpte för ett par veckor sedan en cavaliertik som nu är ca 13 veckor om jag inte minns fel. Valpen har varit busig, lekfull...
Svar
4
· Visningar
827
N
Övr. Hund Vi har en Siberian husky som vi håller på att träna upp i drag. Det bra, det gör det. Men efterssom man inte har andra hundar som...
Svar
15
· Visningar
3 038
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Från söt soffpotatis till fullfjädrad vakthund ;) Min stora opererades igår, och då behöver han lite beskydd förstår ni, så igår när...
Svar
8
· Visningar
824
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hur vanligt är det? Såg en annons på blocket om svartvita pudlar.. hur har man fått in den kompinationen? För jag menar, även om man...
Svar
10
· Visningar
3 431
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Jag undrar om det finns någon mer här som har hund och jobbar skift? Hur fungerar det för er hund med nattjobben? tänker till stor del...
Svar
3
· Visningar
1 953
Senast: Milosari
·
N
Övr. Hund Ar det nagon som vet eller var man kan hitta info om vad som galler for att flyga med hundar, ta in / ut hund fran EU land? Karantan?
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ninja
·
E
Övr. Hund Ny har första snön fallit så nu känns det som det är dags att börja fundera på ett täcke till vovven. (Grand Danois) Det kan ju bli...
Svar
9
· Visningar
2 373
Senast: elezdam
·
Övr. Hund Blev lite inspirerad av alla då och nu-bilder på Gnägg och även Cairos tråd här på Hund. Så nu vill jag se en bild från när ni fick...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 742
Senast: Plogflickan
·
D
Övr. Hund ... kan tom tänka mig att BETALA för att ge bort dem :devil::mad: Kommandon som de kunde jättefint är nu *vips* bortblåsta, ignorerar...
Svar
10
· Visningar
879
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Våran hunds vaccinationsintyg har försvunnit spårlöst :crazy: Det fanns vid förra sprutan, men nu är det borta och vi har letat som...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: Gnist
·
Övr. Hund någon här som har erfarenhet av det? hur fungerar de för er hur mycke jobbar ni då hunden på dagarna? är så sugen på en jack russel...
Svar
4
· Visningar
1 435
Senast: kvandi
·
Z
Övr. Hund Finns det nån härligare lukt än ett par varma rena hundtassar. Är väl knäpp, men det tycker jag i alla fall.
Svar
4
· Visningar
774
Senast: amarillo
·
Övr. Hund Att MT betyder MentalTest tror jag att jag vet (eller...?) men vad betyder då MH??? MH:t kommer först, har jag fått för mig och ska...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: Ambra
·
Övr. Hund kära nån.. jag har köpt en hurtta regnoverall till min springer spaniel, i blå och orange färg :D han ser förfärligt lustig ut i den...
2
Svar
21
· Visningar
1 754
Senast: wtf
·
Övr. Hund hunden luktar konstigt från munnen! det luktar en släng av ammoniak.. har borstat tänderna och kollat att det inte är nåt som sitter...
Svar
17
· Visningar
9 407
Senast: wtf
·
Övr. Hund Jag har tänkt att börja ge glukosamin till min 11 år gamla labrador, då jag tycker han blivit stelare sista tiden. Men jag har lite...
Svar
12
· Visningar
2 239
Senast: tott
·
S
Övr. Hund Joo, Äntligen har min farsa börjat sätta igång att bygga agilityhinder, jaa, nästan iaf. Han har inte börjat ännu för att jag först...
Svar
2
· Visningar
1 382
Senast: Kakis
·
M
Övr. Hund Är en otroligt stolt ägare utav av en härlig liten Goldenhane som nu är 5 månader. Min fråga är hur vanligt det är med...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: attempt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka