Sv: haha

rofl::rofl:du skriver som att jag inte vet vad jag pratar om men det behöver du inte vara orolig för;)
Det var din egen bedömning av inlägget och du tog uppenbarligen åt dig. Andra kommentarer överflödiga.

just när det gäller hästar så är det ju så att många klär på dom i tid o otid det finns ju en anledning till att djurskyddslagen kommer innehålla direktiv just om hästar o täcken:eek::eek:
Gäsp, kan inte jordbruksverket se till att krav på daglig utevistelse i hage med hästkompis genomförs istället för att jamsa om täckeslagar?
Jisses amalia.

Vad det gäller hundar så har jag förståelse för små nakna hundar mitt i vintern men när hundarna har så mkt päls o många tycker det är bekvämare att klä på dem fast hundarna skäms o inte tycker om det DÅ TYCKER JAG DET ÄR HEMSKT.
OKEEEEJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: haha

SHIT vad dyrt! jag har en regnoverall (ofodrad) med ben jag också (blå/orange) som kostade 380:-

Liknande trådar

D
Övr. Hund Imorse var jag med om nåt mindre behagligt som jag har svårt att smälta som jag känner att jag behöver lufta här samt funderar jag på...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: AnnaSGM
·
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 283
Senast: Gumman123
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 805
Senast: Fraegd
·
Övr. Hund Först lite bakgrund till det hela innan jag kommer till min frågeställning (kan bli långt detta): Hundägarna i det här fallet är mina...
2
Svar
29
· Visningar
3 707
Senast: DizAngel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka