Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag trodde att det där med fodervärd på hund fungerade ungefär som med hästar. Men jag tror jag fattat helt fle för i vissa annonser...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
6 532
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag funderar lite över min (ca) 10 mån schäfervalp och hans foder... Han får nu Royal Canins foder för schäfer 5-15 mån. På säcken...
Svar
15
· Visningar
962
Senast: Isis
·
Q
Övr. Hund Min 4 mån valp luktar konstigt från baken. Har kollat och det är just från baken (anus) som den konstigt sura lukten kommer ifrån. Hon...
Svar
5
· Visningar
10 024
Senast: Josef
·
M
Övr. Hund Är det vanligt? Brorsans hund höll på att dö i måndags, när dom kom in på djursjukhuset så sa dom att det var i sista minuten, en...
Svar
9
· Visningar
2 217
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Smörjer ni ofta in era hundars trampdynor? Och isåfall med vad? Min hund får lätt sprickor, har underhållit med "Jaga lätt" (tror den...
Svar
8
· Visningar
1 185
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Någon som skall ställa ut sin rottweiler på lördag 15 /9 i härryda . landvetter ?? Jag skall dit och titta bara, systen till min...
Svar
10
· Visningar
813
Senast: Rotterö
·
Z
Övr. Hund Att läsa innehållsförteckningen Att läsa innehållsförteckningen och förstå vad som egentligen står där har sina sidor! Och OBSERVERA...
2
Svar
26
· Visningar
2 955
Senast: Springer
·
Övr. Hund Från den låsta tråden..... Jag har sett en hel del olika DSG's på min korta tid som DSG ägare....Bl annat VET jag att det föds ibland...
Svar
2
· Visningar
834
Övr. Hund Hejhej vi har en underbar liten westie valp som vi alla älskar men sen igår har ahn börjat halta lite då och då. pappa säger att det är...
Svar
7
· Visningar
7 650
Övr. Hund Vad beror det på att många hanhundar av mindre ras markerar inne både hemma och på bortaplan? Förekommer det i lika stor utsträckning...
Svar
7
· Visningar
3 225
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Ni som har blandraser: Sök på raserna på google, ta första bästa bilden och sätt in här. tex så här: Min hund, Bosco. Schäfer...
2
Svar
30
· Visningar
9 801
Senast: lill_sessan
·
S
Övr. Hund Skulle behöva lite hjälp. Behöver lite hjälp med förkortningarna där. För er som inte vet vad jag menar...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Kilauea
·
T
Övr. Hund Jag har en liten toy pudel flicka hemma som blev parad för ca två veckor sen. Vulvan var svälld i ca en vecka-tio dagar. Vilket den...
Svar
6
· Visningar
1 841
Senast: Grana
·
Övr. Hund ...tummarna för minina, som ligger inne för livmoderop. min tappra lilla tjej som fortfarande var pigg och gjorde tricks i morse hade en...
2
Svar
22
· Visningar
1 843
Senast: Milosari
·
Övr. Hund För några dagar sen var Aningsfull och hälsade på. Med sig hade hon förstås sin jätteråtta Julie. Julie ÄLSKAR att vara här, för här...
Svar
14
· Visningar
1 334
Senast: Tassetass
·
  • Låst
Övr. Hund http://kopochsalj.eniro.se/query/what/gti_info/search_word/dansk-svensk+g%E5rdshund/category_id/9020000/direction/full_search/district_co...
2
Svar
23
· Visningar
6 136
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Har funderat lite på det här med normal vilopuls för hundar sedan min veterinär sa att min hunds hjärta slog fint och långsamt. Sökte...
Svar
9
· Visningar
9 891
Senast: Stoppard
·
E
Övr. Hund Har en valp på 12 veckor som just nu är väldens busigaste, olydigaste hund. :devil: Har just haft en dust med honom då han återigen...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: soma
·
Övr. Hund Är det någon här som kastrerat sin jakthund? Hände något speciellt med jaktinstinkten? Om man kastrerar en hanhund som är 3,5 år, kan...
Svar
7
· Visningar
9 913
Senast: Shettisar
·
P
Övr. Hund Jag ger båda mina hundar den ena 2 år och den andra 5 månader bravo plus(färskfoder) men jag tycker de verkar som om dom inte blir så...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: peligrozzo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka