nu är det dags att hålla...

Sv: nu är det dags att hålla...

nu är hon hemma igen, ett dygn före förväntad hemgång. hon hade varit pigg redan i morse, och ätit sin frukost. men oj så ynklig hon är. hon har nog väldigt ont och ligger alldeles stilla (i sängen såklart :D). och vilken tur att hon var försäkrad! hela kalaset gick på 16 500, innan försäkringen tagit sitt...

Härligt att höra!
Jag känner igen känslan att få hem sitt djur igen.
Kitties 5 dagar på intensiven var hemska.
Hennes kalas gick på ca 30 000 innan försäkringen tagit sitt då.:o

Så underbart att höra! Krama henne från mig och djuren!

Sv: nu är det dags att hålla...

hur går det med din vovve? oss lär försäkringsbolagen inte bli rika på, det är ett som är säkert :D. bytte tillbaka till agria i våras för jag skulle ha en tilläggsförsäkring. undrar om de är glada på mig nu? *fniss*

minina är piggare nu. hon ville inte ha sin vanliga mat så det blev uppblött mat mixat med kalvhjärta och då var hon plötsligt väldigt hungrig ;). hon får bli lite bortskämd ett tag nu, för hon har tappat lite i vikt.

Liknande trådar

Hundhälsa Den 20 Maj 2006 var den lyckligaste dagen i hela mitt liv. Då hämtade jag hem min första, alldeles egna hund, Unni. En samojed tik som...
Svar
4
· Visningar
1 277
Senast: lady_vip
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
2 017
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka