Kan detta vara en renrasig dansk-svensk gårdshund???

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Kan detta vara en renrasig dansk-svensk gårdshund???

Definitivt ingen D-S. Jag har haft valpar på min ena tik och inte fasen hade jag nån långhårig. Har aldrig hört talas om det heller.

Det är inget hos den hunden som ser ut som en D-S. Nos, öron, huvudform inget är rätt. Man kan lika gärna fråga om det är en renrasig pudel.:rofl:

*låpn*

Kan inte den här tråden bara få försvinna?

Inget personligt, men hela förstasidan på hund blir ju dubbelt så bred pga den enormt långa länken i tråden och man får ju scrolla i evigheter i sidled hela tiden :crazy:

Hålla med inlägg. Det är jättedrygt!

Instämmer med Lupin, tror nog att en parsson russel har sitt finger med här i spelet

Jag har nu tittat på detta och hos mig ser forumet helt normalt ut. Det måste vara någon inställning som spökar hos er användare som har problem. Jag väljer att låsa tråden, så försvinner den bort att sig själv och trådskaparen kan i lugn och ro läsa igenom svaren.

Mvh moderator Jadzia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Halloj! Nu är det snart dags att börja välja ras, har funderat några månader på vilka raser som ska kunna passa mig. Har haft två...
2
Svar
38
· Visningar
7 530
Senast: Lona
·
Övr. Hund Vilka idioter det finns ! :eek: Det är solklart brott mot Djurskyddslagen...
Svar
10
· Visningar
1 283
Övr. Hund http://kopochsalj.eniro.se/query/category_id/9020000/id/A23764638/ordernr/-1/what/gti_info/tpl/bas_front Vad tror ni, och hur kan en...
2
Svar
25
· Visningar
2 222
Senast: Phakal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka