Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
142
Senast: Hannaa
·
Övr. Hund Vi har betsämt oss för att ta valpar på vår foxteriier tik, något spec man sa tänka på?
Svar
18
· Visningar
1 282
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min pappa äger en blandrashund (schäfer, newfouland, flatcoat och nork buhund) som är 5 år. Är han för gammal för att börja träna...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: attempt
·
S
Övr. Hund Det finns säkert andra trådar om det här, men jag hittar inga som jag tycker hjälper mig. Mitt problem är att min hund (husky) drar...
Svar
5
· Visningar
795
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Nu tänker jag bygga en hundkoja! Hur tjock isolering bör man ha i väggar, golv och tak? Och ska det vara vindpapp eller plast ytterst...
Svar
9
· Visningar
2 971
Senast: Svanhild
·
S
Övr. Hund vart kan man få tag i ägarpapper någonstans?
Svar
2
· Visningar
1 107
·
B
Övr. Hund Min lille 12-veckorsplutt var ute i högt gräs igår i mörkret. Där finns en del brännässlor men eftersom han härjar som en tok (älskar...
Svar
7
· Visningar
12 190
Senast: Rajja
·
Övr. Hund idag slog det mig en tanke om tex polishundar som annvänds till ex brottslingar. om en polis skulle vara ute och jaga en brottsling med...
2
Svar
34
· Visningar
2 664
Senast: Jeeves
·
D
Övr. Hund Nån som vet skillnaden i användings områdern på en rakt länkad och en vriden kedja. Vilket är bäst? Själv använder jag rak på rotisen...
Svar
13
· Visningar
1 770
Senast: villi
·
Övr. Hund ska köpa en spårsele till min hund, men är lite lost! det är en engelsk springer spaniel, 73-74 cm runt bröstkorgen.. vilken storlek...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: Minerva
·
Övr. Hund har ni några tips på hur man gör alla hinder själv, som den här utdragbara tunneln, den är dyyyyyr, så det tänker jag inte köpa just nu...
Svar
13
· Visningar
1 084
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund har någon vart inne på denna sidan och läst? http://www.aktivhund.se/Underhallning/Roligt/ :rofl::rofl:
Svar
1
· Visningar
682
T
Övr. Hund Tazza opererades för livmoderinflammation igår :( och hon kan bara inte ha den är eländiga tratten! I går kväll dundrade hon omkring...
Svar
8
· Visningar
1 081
Senast: wtf
·
Z
Övr. Hund Ser den här sekvensen varje dag på TV om dessa stackars hundar, det gör mig så ont. Vill gärna bidra med en 100-lapp, men är det nån som...
Svar
1
· Visningar
856
Övr. Hund Brukar roa mig med att kika på diverse hundannonser lite nu och då och ser en sak som slagit mig är att det finns många som gärna vill...
2
Svar
23
· Visningar
2 251
S
Övr. Hund Jag har blivit kär i långhårshundar Och nu vill jag att ni lägger upp bilder och berättar lite om rasen. vill ha en ras som inte är över...
Svar
19
· Visningar
11 079
Senast: kicki71
·
Övr. Hund Blir en limodersopererad hund känsligare i urinvägarna? Har upptäckt att att min tik efter utebad läcker urin dagen efter, ör att sen...
Svar
4
· Visningar
1 469
Senast: movi
·
Övr. Hund om en hund på ca 1 år börjar vakta sin mat, vad tycker ni man ska göra? detta har inte hänt, men skulle vara bra å veta OM det skulle...
Svar
18
· Visningar
1 428
·
G
Övr. Hund Vet att det finns tusen och åter tusen av sådana här trådar, men då jag inte varit med om det själv har jag inte behövt avreagera mig...
Svar
9
· Visningar
1 149
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Någon här som vet något om/har några erfarenheter av Bockes tjänstehundar? Vad det är för hundar, hur Bockes är att samarbeta med...vad...
Svar
2
· Visningar
1 235
Senast: Teodora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka