Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Hej alla glada! I morgon skall ja och min lilla collie börja Valpkurs! Är det någon annan som börjat nyss, e det roligt?:banana:
Svar
9
· Visningar
977
Senast: Buppisen
·
N
Övr. Hund Såg i djuraffären ngn liten "matlåda" med portionsförpackad mat att ha med sig när man e ute med hunden. Efterssom vi har en Siberian...
Svar
5
· Visningar
872
Senast: villi
·
N
Övr. Hund Har passat en sådan några gånger nu. Först tyckte jag att den såg mest ful och lite dum ut :o men sen insåg jag vilken fin och...
Svar
8
· Visningar
1 426
Övr. Hund Vilka åker dit? Ställer båda hundarna på SSPK:s utställning på lördagen och sen blir det bara Leia på söndagen i Sofiero. Vet att...
2
Svar
23
· Visningar
1 486
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Min åsikt är att hunden ska vara motiverad att komma till spårslutet för att vara en bra eftersökshund. Givetvis måste den också vara...
2
Svar
22
· Visningar
1 911
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund Jo det här med avmaskning. Har pratat med vet. och dom säger att man inte ska avmaska en hund i onödan. Men min hund går lös i...
Svar
10
· Visningar
1 028
Senast: Calazirya
·
C
Övr. Hund Lilla valpen.. ..har blivit stoooor.
Svar
11
· Visningar
1 109
Senast: Cairo
·
Övr. Hund stod det i startlistan till morgondagens agilitytävling här i Uppsala. Är det som en vanlig älghund fast en annan färg?
Svar
7
· Visningar
2 721
Senast: Kamomilla
·
I
Övr. Hund När ungefär löper tiken för första gången? Har en liten dvärgpisncher som har börjar slicka sig 'där bak' nu i helgen. Kan det vara ett...
Svar
3
· Visningar
715
Övr. Hund Ja presis som överskriften låter så läser man ofta på blocket att dom som har blandras hundar "följer skk:s regler" vid försäljning...
Svar
5
· Visningar
965
Senast: diartistakasha
·
L
Övr. Hund Hej!! Jag har en Wheaten Terrier som fryser när det börjar bli kallt (han är klippt), jag undrar om det är någon som har samma...
Svar
6
· Visningar
1 191
Senast: Rufsrufs
·
V
Övr. Hund Vad har ni för försäkringa på era hundar? Vad täcker dom och vad kostar dom? Har nyligen skaffat valp och jag är helt ute å virrar...
2
Svar
20
· Visningar
2 559
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Hejsan, ville bara dela med mig av vår lilla solskenshistoria. Den 19 sept var jag ute vid stallet och tog en promenad med hundarna...
2
Svar
21
· Visningar
3 552
Senast: Marvin
·
Övr. Hund Hejsan hoppsan! vi håller på att bygga upp våra hundgårdar som ska vara färdiga för två stora hundar innan vintern. Vi har ett hus i...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Casper
·
Övr. Hund Är det farligt? Eller ska man avmaska eller så? :crazy:
Svar
16
· Visningar
4 883
·
M
Övr. Hund Satt precis vid köksbordet och tillverkade spårsnitlar av klädnypor och en strimlad kasse från Netto. Detta i förhoppningen att jag inte...
Svar
7
· Visningar
1 249
Senast: MulleMonster
·
R
Övr. Hund Vad gör man med en klo som bryts av men ändå sitter kvar?:confused:
Svar
5
· Visningar
1 439
Senast: Victoria_93
·
I
Övr. Hund Jag vill ställa ut min hund på en lite inoff. utställning på länets kennelklubb. Vart måste jag vara medlem?! :crazy:
Svar
11
· Visningar
904
S
Övr. Hund Fick ett telefonsamtal från veterinären idag, askan har kommit. Efter 13 år tillsammans är det över. Det är så ofantligt tomt, ibland...
Svar
9
· Visningar
1 134
Senast: Suuz
·
M
Övr. Hund finns det ng lag på hur många valpkullar man får ta per tik? hur många isåfall?
Svar
7
· Visningar
922
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka