Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vår pojk är nu 10 månader och krypt. Har funderat på det här med kastrering, vissa säger att man bör kastrera när de är krypta då risken...
Svar
0
· Visningar
2 755
Senast: replica
·
Övr. Hund Någon som är bra på att kolla upp skillnaden på alla olika märken fast det skall bara vara lamm och ris Vad är det som skiljer dom...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 503
Senast: amarillo
·
A
Övr. Hund Har en blandras valp som nu går på valpkurs. I framtiden hoppas jag att vi kan tävla lite agility! :banana:Min fråga är: hur går det...
Svar
1
· Visningar
604
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Var ute på "stan" i helgen och gick med min hund. Hon behöver tränas lite att gå där det är mycket folk eftersom vi bor mitt ute på...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 843
Senast: Gabbi
·
L
Övr. Hund Hur är det egentligen när man har löptik gällande ansvaret. Visst - man ska alltid ha koll på sin hund - oavsett kön men om man har en...
2
Svar
21
· Visningar
4 247
A
Övr. Hund Våran hund har börjat fått kräkningar, men det enda som kommer upp är slem!. Någon som har varit med om liknande?
Svar
5
· Visningar
1 637
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Min yngsta tik har senaste vecka kliat sig väldigt mycket. Hon kliar nosen med framtassarna, kliar benen med tänderna och baktassarna...
Svar
15
· Visningar
2 730
Senast: Vimsan
·
A
Övr. Hund Mina två hundar äter torrfoder, den äldre är på ett bantningsfoder och valpis äter valpfoder.:) Frågan jag har till er, ger ni det torrt...
Svar
9
· Visningar
803
Senast: Sirocco
·
F
Övr. Hund Jag är ägare till en mycket (läs extremt) social rottis. Jag hade mycket kontakt med andra hundar när han var liten, då jag inte ville...
Svar
3
· Visningar
653
L
Övr. Hund Lewa har börjat löpa tidigare än väntat så jag måste åka med henne till Uppsala ikväll redan:( Så himla typiskt, vi hade ju anmält...
Svar
5
· Visningar
793
Senast: Krasux
·
U
Övr. Hund Hej alla! Nu börjar det dra ihop sig till valpköp. Men hur länge anser ni att man behöver vara hemma helt med valpen? Hur gjorde ni...
Svar
14
· Visningar
1 050
Senast: Unichorn
·
Övr. Hund "Måste" man ge valpen filmjölk eller välling? Vad är det bra för?
Svar
15
· Visningar
4 193
Senast: Kalinsi
·
H
Övr. Hund Ja nu vet jag att det finns mycket bild trådar.. Men jag skulle vilja se lite bilder på årets valpar. Det e ju många som fått hem en...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 468
Senast: Nikkis
·
P
Övr. Hund shit vad nervös jag är:eek: Har ju inte ställt ut min gumma på ett år, inte efter operationerna, så nu ska vi se vad de har att säga om...
Svar
4
· Visningar
683
Senast: Smulis
·
M
Övr. Hund Kanske har vart uppe innan men kolla så duktig h*n är! :bow: http://video.google.com/videoplay?docid=6960295146523698319 /Martin
Svar
8
· Visningar
1 312
Senast: annbritt brorsson
·
Övr. Hund Hej, hej! På detta forumet är jag ny. Har planer på att skaffa en hund fram igenom. Är uppvuxen med hundar kan jag tillägga, framför...
2
Svar
23
· Visningar
1 900
Senast: lokilind
·
Övr. Hund Hejsan! nu är det så att jag har en hund som är blandning mellan dvärgpudel och papillon. och det är den underbaraste hund jag...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
18 716
Senast: tuaphua
·
E
Övr. Hund Läste en tråd här på buke på annat forum, handlade om en häst vars öga trillat ur (jag vet inte om det är sant eller ej). Där nämndes...
Svar
7
· Visningar
4 875
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Jag har tagit emot en omplaceringshund, en jätte trevlig kille på tre år. Han har funnit sig väl tillrätta och accepterat mig och sambon...
Svar
19
· Visningar
1 332
Senast: Streiff
·
Övr. Hund Om en halvtimma åker jag ut till Mul här på Buke för att låta min älskade Zalo somna in. Vet inte hur hjärtat ska klara att hålla...
Svar
19
· Visningar
1 203

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka