Löptikar och ansvar

Sv: Löptikar och ansvar

*kl*

Ibland vore man tacksam om grannarna (nu talar jag om grannarna på landet, inte de i lägenheten mitt emot) med tikar kunde ringa en liten signal & tala om att "nu är det dax för min tik att löpa igen" INNAN hanarna står utanför & dreglar (el. tillverkar en ny generation:angel:)

Nu menar jag inte att man som hanhundsägare inte ska ha uppsikt över sin hund i vanliga fall, men ni är säkert flera som upptäckt hur snabba de små "kåtbockarna" kan vara om rätt doft når näsborrarna:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 211
Senast: Lillefrun
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 348
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 050
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka