Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag står ev inför ett svårt beslut efter undersökningen imorgon. Om tiken inte bara är rejält skendräktig (hoppas! hoppas!) så måste jag...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: bliss
·
Övr. Hund vad gör ni för att tiken skall komma tillbaka till verkligheten. Hur gör ni med era tikar Min är skendräktig nu. Slickar på tuttarna...
Svar
13
· Visningar
6 135
Senast: Charlotte
·
Övr. Hund Hur fungerar detta egentligen.. om du har en kennel så får man ju kanske ett visst antal valpar och dom kostar ju ett visst antal tusen...
2 3
Svar
55
· Visningar
13 634
Senast: Sol
·
N
Övr. Hund Min blandras har kommit till aren och har borjat bli stel i sina hofter. Ar det nan som vet om man kan ge hundar natt mot det?
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: Ninja
·
Övr. Hund Behöver lite tips på hur man går tillväga med en hund (tik) på 2 år som är väldigt avvaktande mot främmat folk. Jag hade tänkt ställa ut...
Svar
6
· Visningar
907
Senast: Sozzi
·
Övr. Hund Hur länge tycker ni att ni kan låta era hundar vara ensamma hemma? Som maxtid alltså.
Svar
12
· Visningar
1 238
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jaa det handlar den här tråden om ;) Min lilla Chihuahua har väldigt känslig mage, har haft tarminflammation 3 gånger som behandlats...
Svar
14
· Visningar
3 491
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Det blir hund nr 4. Jag älskar att jobba med min hund, så jag vill ha en hund med hög vilja att vara till lags. (Lättlärd) Jag bor...
Svar
12
· Visningar
1 672
Övr. Hund Jag såg bara det sista när han höll på med ett äldre pars hundar, det var en yorkie, en coonhound (?) och två dobbisar. Varför hade...
2
Svar
28
· Visningar
1 803
Senast: liten82
·
M
Övr. Hund Ingen viktig tråd alls(men alla behöver ju inte vara det...):angel: Bara för att jag är en så stolt matte... Och hade tråkigt hemma...
Svar
5
· Visningar
907
Senast: Zita
·
A
Övr. Hund Hej! Jag och min familj planerar att skaffa en chinese crested (hairless) i sommar och skulle uppskatta om någon vill ge oss lite tips...
Svar
7
· Visningar
37 199
Senast: KickiH
·
Övr. Hund har det blivit för vår Jämthundshane 4år, i Lördags gick han sitt första viltspårprov i anlagsklass och trots att det var MYCkET...
Svar
18
· Visningar
1 123
Senast: Tie
·
R
Övr. Hund Åh vad irriterad jag blir på en del hundägare! Nästan varje gång jag är ute i parken med min valp så träffar jag hundägare som låter...
2
Svar
28
· Visningar
1 702
Senast: fetanten
·
N
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/nyheter/article696448.ab ja vad äger man. enda jag kan komma på...FYFAN! /Tobbe
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 303
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Till småbebisarna :banana::bump::banana::bump::banana: Sötkorvar :love:
Svar
15
· Visningar
921
Senast: Lupin
·
C
Övr. Hund Hej! Såg en film, The Dog Problem, där det fanns en söt liten terrierliknande hund med. I filmen så kallades rasen för Tonga-/...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Cämz
·
Övr. Hund Nån som vet några utställningar i Stockholm under hösten. Vart hittar man alla utställningar?
Svar
1
· Visningar
1 578
Senast: Nikkis
·
Z
Övr. Hund Hejsan! Vad kostar det på ett ungefär att klippa en hund hos en hundfrisör? Har en shitzu korsning. Finns det någon hemsida där...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: soma
·
S
Övr. Hund Wilton (Dvärgschnauzer) blir 6 mån på tisdag :love: och han har tränats i att vara ensam en hel del. Han kan vara ensam i bilen när jag...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: soma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka