Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund okej, påminn mig inte att jag liger efter, men vad är en fodervärd?? hag har inte riktigt fattat det än... :confused:hjääälp mig:bow:
Svar
1
· Visningar
591
Senast: falukorw
·
Övr. Hund är det någon här som har en sådan eller som har åsikter om rasen? jag får hem min hane på onsdag och har gjort massa research innan jag...
Svar
11
· Visningar
2 104
Senast: Basilika
·
S
Övr. Hund har problem med min hund och skulle behöva lite tips!. När vi möter hundar så börjar han gny och skälla, han drar även i kopplet...
2
Svar
28
· Visningar
8 427
Senast: Raderad medlem 19815
·
N
Övr. Hund Nu börjar det kyla på lite väl snabbt här omkring =/ Redan så man får pälsa på sig om kvällarna när man ska ut med hunden. När det...
Svar
8
· Visningar
1 165
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Vad finns det för bra foder för känsliga hundar med lågt protein? Googlade lite och hittade Standardt Mild. Någon erfarenhet? Som...
2
Svar
26
· Visningar
11 085
Senast: Grethe
·
Övr. Hund Min hund är försvunnen! Vet att efterlysningar ska ligga på radannonser, men fler kollar trots allt här. Han är en röd/brun...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund min blandras tik skall nu förhoppningsvis få valpar för andra gången. Skall ner och ultraljuda om ca två veckor. men ja oroar mig lite...
Svar
3
· Visningar
3 059
Senast: sommarvind
·
P
Övr. Hund Jag har lite meck med att klippa min stora hunds klor, han e inte svår men hans klor är.... Dom är stora grova och alltid väldigt...
Svar
16
· Visningar
1 345
Senast: peligrozzo
·
S
Övr. Hund Vilka ska dit ? Någon som varit där förut? Brukar det vara mycket hundar ? Jag väntar på PMet, det borde väl komma snart...
Svar
7
· Visningar
849
Senast: Sozzi
·
Övr. Hund I morgon skall min tik 15 mån på MH test Hoppas det kommer gå bra. Jag är ny på detta.
2
Svar
36
· Visningar
2 176
S
Övr. Hund Jag tycker att vi drar igån en bildtråd med fööör sööta hundar !! Såklart måste det vara egenfottade bilder ! ;)
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 854
Senast: Ramme
·
Övr. Hund Gjorde MH.t med pappas 16 månaders riesentik idag, och damen imponerade stort. :banana: Men jag började fundera en del.. T ex när det...
Svar
10
· Visningar
935
S
Övr. Hund Har en hund som drar ganska mkt. Någon som har något tips på vad man kan använda för halsband?. Någon som har prövat dubbel...
Svar
5
· Visningar
1 755
Senast: plymen
·
Övr. Hund Undrar ifall ngn har erfarenhet om analsäcksoperationer!? Har dem mycket ont efteråt och tar det lång tid att läka? Får dem problem att...
Svar
8
· Visningar
4 733
Senast: ellenorviklund
·
L
Övr. Hund Hej, Idag har det hänt det hänt, Min ena Greyhound tik bet den andra i halsen så att vi fick åka in & sätta in drän-rör & sy ihop halsen...
Svar
13
· Visningar
3 065
Senast: syrran
·
Övr. Hund hej! för att göra en lång historia kort så har vår familj tagit hand om en tax. denna tax fick valpar när hon var ett år (är inte det...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Shenzi
·
S
Övr. Hund Vi ska så småningom flytta till min sambos föräldrars gård på landet och kan ÄNTLIGEN skaffa hund och så småningom häst. Jag kan ju inte...
Svar
1
· Visningar
824
C
Övr. Hund Idag hände något fruktansvärt. Min hund fick upp ett spår och efter en stund kommer han tillbaka med en död kanin i käften. Hur normalt...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
13 906
Senast: ginnies
·
A
Övr. Hund Jag undrar om det finns någon mer i vårat avlånga land som har en vovve som e blandras mellan västgötaspets och labrador? (en liten...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: annbritt brorsson
·
Övr. Hund I förrgår var jag i en hndbutik och köpte fyra stycken vanliga ben med någon äcklig märgfyllning och tänkte att nu är jag allt en snäll...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: Pia
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka