Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

O
Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av att flytta till usa med sin hund? å sen ha flyttat tillbaka.berätta gärna allt ni vet,jag vill åka...
Svar
10
· Visningar
3 117
Senast: villi
·
C
Övr. Hund Var kan man köpa billiga hundgårdar?
Svar
5
· Visningar
1 555
Senast: Zita
·
Övr. Hund Det här är något jag funderat på länge! På hästsidan - åtminstone inom travet, vet ej hur det fungerar inom andra hästgrenar - värmer...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: syrran
·
P
Övr. Hund Min hund har under löpet förvandlats till världens tråkigaste hund. Hon är vanligtvis en sprallig, glad och busig hund. Nu vill hon inte...
Svar
10
· Visningar
2 846
Senast: PansParis
·
Övr. Hund Idag ska vi ta bort våran elva år och tio månader gamla hund.:cry: Hon blöder ifrån ändtarmen. Förstår nu att det är det enda rätta...
2
Svar
22
· Visningar
1 654
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Gullungar och Bästisar (den svarta är min):
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Zita
·
C
Övr. Hund Om sån där "grimma" till hundar ( har glömt av vad de heter ) Jag ska iaf köpa en sån imorgon, då jag behöver de när vi går i stan då...
2
Svar
20
· Visningar
2 181
Senast: Calazirya
·
G
Övr. Hund Hur gammal måste en hanhund vara för att få kastreras? kan man göra det utan särskild orsak(typ dominans mm)?
Svar
13
· Visningar
1 277
Övr. Hund Till nästa sommar kommer det förmodligen bli aktuellt med en ny familjemedlem - en hundvalp! :D Problemet är bara vad vi ska ha för ras...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 302
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund Alla har sin charm, men jag älskar pudlar :love:
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 074
Senast: Hollandse Herdeshond
·
B
Övr. Hund Gå in på den här sidan om ni orkar och klicka på den engelska flaggan, där kan man skriva på en protestlista mot detta VIDRIGA...
Svar
7
· Visningar
880
Senast: CA
·
Övr. Hund Jag har idag fått hem en katt och mådde jättebra över detta, ända tills hunden kom hem. Katten blev rädd för henne (har aldrig träffat...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: Tambourine
·
M
Övr. Hund Vad ställer ni för frågor till era valpköpare innan köpet går igenom?? Tex. vad ska hunden användas till, hur bor ni etc... Vore...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: Zoya
·
P
Övr. Hund Efter visitering av tassarna såg jag att hon hade en del små sår i själva tassen, innanför/mellan trampdynorna. Min hund har idag varit...
Svar
5
· Visningar
1 338
Senast: annbritt brorsson
·
Övr. Hund Hur gör man? Finns det någon sida man kan gå in på och kolla? Har letat på skk men inte hittat något:confused: Kan man kolla...
Svar
3
· Visningar
5 625
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Lilltösen har väldigt kass klokvalitet. De fransar sig lätt och ser torra och spruckna ut. Vi ger henne laxolja vilket gav jättebra...
Svar
7
· Visningar
3 161
Senast: Cezzan
·
P
Övr. Hund Meeeen matte vi har inte gjort något!!!!! Ja vad säger man????
Svar
9
· Visningar
1 052
Senast: peligrozzo
·
G
Övr. Hund Våran hund på 7 månader blir jättesjuk när vi åker bil och spyr,dreglar och blir slö efteråt.Åker bak i minibussen.Blir det bättre om...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Någon för att gå ut med er hund? En vuxen person som man kan lägga hela ansvaret på, kommer och hämtar hunden, rastar den ordentligt...
Svar
11
· Visningar
955
Senast: Yasmine
·
N
Övr. Hund Köpte mig idag ett midejbälte för skogspromenader o framtida skidturer med våran kille =) Det jag söker är ngn typ av väldigt kort...
Svar
1
· Visningar
683

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka