Ett svårt beslut..

Sv: Ett svårt beslut..

Hon har det så mkt bättre nu utan smärta.

Håller med

Är tacksam att jag har Lacy nu en två årig busig schäfer som är helt tvärt imot hur Lady var..

Fast tänker man så var igentligen Lady ett litet yrväder när hon var yngre med. Fast på elva och ett halvt år så glömmer man lätt.

Många styrkekramar!

Det är hemskt att ta bort sina älskade djur-kompisar. Men man får väl vara glad för den tid man fått ha dem. Och det minsta man kan göra efter allt de gett en är att se till att de slipper lida på slutet.
Jag tror man känner när det är dags. De vet det själva.

:cry: Ledsamt när man tar ett sådant beslut..
Men du gjorde det enda bästa för Lady, fin hon var!:love:

Massa styrke kramar till dig och resten av familjen:bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 689
Senast: Ragdoll
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
248
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 247
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka