Favorit hundras?

Sv: Favorit hundras?

jag är såld på JRT högställda helst :p
Sen är jag ett big fan of australisk terrier med!
Och har blitt lite smått förälskad i GD :o :p

Schäfern främst. Har haft 4 stycken. Sen är jag väldigt förtjust i "gosedjur", typ små långhåriga dvärghundar. Jag tycker om ALLA raser faktiskt. Är en obotlig hundfreak. Skulle villa bo i skogen i ett litet torp med massor av hundar. Blir verklighet en dag. :love:

*knapplån*

Blandraser :) finns ingen som är den andra lik :love:!
äver schäfrar (äldre "modelen"), tax, jack russel :love: + Nuffar (new fonland)..

Men alla hundar är sötta :D !

Mvh
Eran Emma

Bearded collie :)

23Juni2007046.jpg

Senast ändrad:

Jag tycker om så många olika hundar. Är uppväxt med tax men tycker personligen att dom är lite så men jag älskar dom iallafall det är som en stor hund i litet sormat.

Men mina favotitraser är nog: Boxer, Grand Danois, Bullterrier och Chow Chow :love:
Kan dock inte ha hund nu eftersom jag bor hemma men är jag flyttat hemmifrån ska jag köpa hund och då blir det någon av dom här raserna :D

nästa hund blir en pincher (fd mellanpincher) dom är helt underbara!

annars har salukis en speciell plats i mitt hjärta.

skulle ja av ngn anledning köpa en liten hund skulle de bli en cc (chines crested)

Jag håller med Aliva! Har haft en Rhodesian Ridgeback och denna ras är helt otrolig, skulle absolut köpt en om jag inte bodde i lägenhet... Nu har jag en Jack Russeltik, mkt stor dam i en liten och behändig kropp.

Theresa

* Holländsk herdehund korthårig
* Saarloos woolfhond
* mamulete,Husky
Så vackra hundar.:D

Senast ändrad av en moderator:

Schäfer bara älskar denna fina hund ras..

Vår två åriga flicka Lacy
(På kortet är hon ett år)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
744
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 181
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
955
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka