Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Ok, börjar med lite bakgrundsfakta: Tre hundar har vi, en hanne på fyra som tyr sig till pappa, en tik på tre som tyr sig till mamma och...
Svar
11
· Visningar
1 040
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Jag har skrivit någon tråd om min tjocka hund. Hunden i fråga brukar vara hos min mormor och morfar på dagarna eftersom hon inte kan...
Svar
15
· Visningar
1 412
Senast: liten82
·
L
Övr. Hund Fy vad tråkigt jag har, å är inte de minsta trött heller.. Vad har ni pysslat med ikväll?
Svar
11
· Visningar
1 246
·
D
Övr. Hund Jag vet att det har funnits sånna här trådar förut, men jag hittade ingen. Så jag skaffade en ny :P Den som gissar rätt första får sätta...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
22 210
Senast: eddan2000
·
Övr. Hund börjar känna små paniken komma krypandes.... Min tik på snart 3år äter mkt dåligt. det visade sig att hon hade ont i halsen och...
Svar
11
· Visningar
1 449
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Vad är egentligen skillnaden? Om hunden är renrasig vad är det då som gör att man inte kan få stamtavla? TinyWiny på G efter...
2
Svar
23
· Visningar
5 614
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Här kommer lite dagsfärska bilder på min lilla "totta". För er som inte läst de andra trådarna så kan jag dra snabbt; 4 st valpar...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: lakrits
·
Övr. Hund Nu bara MÅSTE jag få se bilder på russllar!!! Helst jrtc :p men skk russllar går oxå bra ^^ Ska antagligen skaffa en valp i november...
Svar
14
· Visningar
1 353
Senast: beautyy
·
Övr. Hund Ni som har en eller flera hundar, hur ser era arbetstider ut? Är det helt omöjligt att ha hund om man jobbar heltid men har hjälp så...
Svar
10
· Visningar
913
Senast: Tintomara
·
L
Övr. Hund Gick till affären med Lewa och Midas tidigare idag, binder dom utaför för att gå in och köpa en dricka (man ser hundarna inifrån...
Svar
7
· Visningar
1 021
·
L
Övr. Hund Labben är ju en rätt vanlig ras, och efter de exemplar jag träffat så är det för mej fullständligt obegripligt :crazy: Så, jag tänkte...
2
Svar
33
· Visningar
2 563
Senast: plymen
·
Övr. Hund Var ute i skogen idag och gick med Råda. Möter en liten kopplad hund med tillhörande ägare. Råda var också kopplad. Jag tänker att det...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Atoxa
·
Övr. Hund Min hund är på sitt 12 år. Han har alltid varit lugnet själv förut, men nu har han börjat skälla utan andledning:confused: När...
Svar
7
· Visningar
14 616
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Är det någon mer härifrån som ska dit och tävla? Jag och Mirre ska dit och förhoppningsvis så går det bättre än förra gången då vi...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Mysgrisen
·
E
Övr. Hund Hund ska ju också ha en fotolek!;) Jag börjar... Jag vill se en schäfer!
12 13 14
Svar
276
· Visningar
20 704
Senast: startpompe
·
T
Övr. Hund Nu har jag sett detta på några ställen, men jag förstår inte. Om en hund är renrasig, hur kan den inte ha stamtavla? Hur vet man att...
Svar
1
· Visningar
575
Senast: Tintomara
·
Övr. Hund Skall ni på någon hundkurs i höst? Vad tror ni om att ha en tråd där vi kan samla våra framsteg på höstens kurser? Så skriv gärna...
2
Svar
30
· Visningar
1 779
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Jaha, då har min pappa gjort det! Han har helt oplanerat dragit på sig en hund. Och inte vilken hund som hellst, utan en 6 månader...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: lulski
·
M
Övr. Hund Vår jämthundtik har efter helgens bravader (läs jagat ren och skällt älg) blivit hostig. Så sambon tog henne i måndags till en lokal...
Svar
6
· Visningar
2 266
Senast: lulski
·
D
Övr. Hund Hur länge får en hund vara uppbunden? Altså i vanligt koppel och inte löplina. anledning till att jag undrar är att grannen binder upp...
Svar
18
· Visningar
1 828
Senast: diartistakasha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka