Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Hund Min far födde upp taxar en gång i tiden. Sålde en valp till en lady i Göteborg. Hon ringde efter några dagar och sa att hunden hade nog...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: trav
·
S
Hundträning Jag undrar nu när jakten hur tränar ni era hundar? På vintern kör jag släde med våran jämte men på sommaren vet jag inte hur jag ska...
Svar
10
· Visningar
1 651
Senast: sanna____
·
E
Övr. Hund Hej när kan ja börja att gå ner till stan fr hemmet bor ca 3km fr stan... Tacksam för svar snarast för alla tips o svar ja får... MVH...
Svar
5
· Visningar
787
Senast: trav
·
E
Övr. Hund Hej ja skulle vilja ha många tips på vilka aktiveringar som tröttar ut min valp som är 3mån, han har så mkt energi... Tacksam för alla...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: Lady_A
·
M
Övr. Hund Symtom vid besvär? Har haft hund i drygt 20 år,dock aldrig någon som haft HD,har för 2 år sen övertagit en hane(medveten om att den hade...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: Zita
·
Övr. Hund Va hos veteriären igår och tog blodprov för rävskabb. Det skulle ta ett tag innan jag fick tillbaks resultatet. Om det visar sig vara...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: Kotte
·
Övr. Hund En fråga...är det ok om vår valp äter av både sin och vår äldre hunds mat? Vår valp äter nu Royal Canins valpfoder men hon tycker inte...
Svar
3
· Visningar
703
·
Övr. Hund Ni som skriver era djur stamtavlor på internet.. hur gör ni? Använder ni nå mallar eller nått? Jag håller på å hjälper en kompis med...
Svar
14
· Visningar
7 028
Senast: Kimz0r
·
F
Övr. Hund Som rubriken lyder. Min lilla valp har fått lite kala fläckar på huvud och hals. Antagligen är det en reaktion efter fästinghalsbandet...
Svar
3
· Visningar
2 055
Senast: KickiH
·
P
Övr. Hund och framför allt förbannad. Min lilla tax har haft diarre nu i några dagar:( Försökt få i han ris men det ville han inte äta av så mkt...
Svar
15
· Visningar
1 806
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Bambi har en märklig grej fram på ryggen mellan skulderbladen. Det ser ut som en kattklo! :eek: En tjej i stallet bröt av den (hon...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Skitig fröken efter ridtur i våras Väntan på buss på väg till utställning Lääänge till bussen kommer jue På utställningen...
Svar
7
· Visningar
933
Senast: Kamomilla
·
E
Hundträning Hej jag vill ha massor av aktiveringstips till min schäferhane Diezel som är 3mån... Tacksam för alla svar och tips ja kan få... MVH...
Svar
1
· Visningar
697
·
E
Övr. Hund Hej jag undrar hur långa och hur många max mina promenader med min vovve Diezel som är 3mån får vara om dan... Tacksam för alla svar o...
Svar
2
· Visningar
619
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Har varit med och avlivat en liten hund, 5 kg en gång. Då fick hon först ett stick i nacken sedan när hon somnat fick hon stick i buken...
Svar
14
· Visningar
1 285
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag har ju haft min valp i en vecka nu. när han vet besiktades så hade båda stenarna trillat ner, Men nu har de ena dragit sej in...
Svar
10
· Visningar
1 194
Senast: Gunillas
·
Övr. Hund Undrar om min hund är sjuk. Tänkte ringa vetrinären imorgon men tänkte kolla lite med er först. Min hund har det senaste börjat frysa...
Svar
14
· Visningar
993
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Aaah, den vill jag ha! Egentligen är jag hundmänniska, red förvisso som tonåring men inte i övrigt. Men det här fölet är ju bara...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Om allt går som det ska så hämtar jag min nya hund i helgen. Jag har inte haft hund på 7 år så när jag var i djuraffären häromdagen så...
Svar
16
· Visningar
1 489
Senast: Basilika
·
Övr. Hund Åhh va skönt! Min leonberger har svarat på sin medicin och är nu sitt pigga glada jag. Visserligen är hon lite grådassig och ser ut som...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Smulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025