Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Om jag har tur så får jag valpar om sju veckor. Jag har i såna fall tänkt behålla en. Jag har 22 dagars semester kvar att ta ut, men hur...
Svar
14
· Visningar
1 733
W
Övr. Hund När min vuxna hund var valp (6 år sedan) fanns en del drop in hundutställningar, bla på årsta gärdet, man behövde inte vara medlem i skk...
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: cano
·
Övr. Hund Min hund(hane,fyra år och dalmatiner) kan inte kissa ordentligt :cry:.Det kommer bara dropppar fast han försöker. Nåt är helknas...
2
Svar
24
· Visningar
10 114
Senast: Messy
·
Övr. Hund http://wb726209.bahnhofbredband.se/zeke.jpg
Svar
8
· Visningar
752
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund få hunden att låta bli katten. Det är en welsh springer spaniel på 5 månader. Hon blir tokglad när dom träffas och vill leka, katten...
Svar
5
· Visningar
701
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Är så glad, både å min och tikens vägnar så måste få skriva några rader. Grehoundtiken förlorade ju sin kamrat sedan flera år i maj...
2
Svar
25
· Visningar
1 981
Senast: baraclara
·
Övr. Hund Igår skadade min hund en bak klo när vi var i stallet. Den är jätte sne & i fästet kan man se att den är lite sårig (torkat blod) Man...
Svar
11
· Visningar
9 509
Senast: Zita
·
D
Övr. Hund Vore MYCKET tacksam om någon vet var man kan finna en vit Puli. Helst valp, kön spelar mindre roll.:bump:
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Trani
·
Övr. Hund Vi har börjat lite med agility, har prövat på tunneln,vanliga hinder o platt-tunneln (går jättebra, han älskar det!!).Nu på sista...
Svar
10
· Visningar
1 096
Senast: emax
·
Övr. Hund Är det någon här som skall till Stäket och ställa ut sina hundar den 26.08:)
Svar
17
· Visningar
1 176
Senast: Brandgul
·
B
Övr. Hund Har av många fått tipset att gå valpkurs så tidigt vi bara kan med lille Cilas, samtidigt som somliga menar att han ABSOLUT inte ska...
Svar
7
· Visningar
1 369
Senast: Grana
·
Övr. Hund Nån som ska på ågra tställnigar i när heten av sundsvall gävle kanske?:)
2
Svar
29
· Visningar
1 549
Övr. Hund Jag har nyligen tagit en kull med borzoier som nu är 14 veckor och jag funderar på att sätta en tik på halvfoder avtal hoss någon. Men...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: HEXE
·
Övr. Hund Imorse när min snart 11 veckor gamla tikvalp kissade så såg det ut som det kom lite var/slem på slutet. Senare under dagen har jag sett...
Svar
5
· Visningar
30 445
Senast: Rotterö
·
N
Övr. Hund Min tik pa 1ar lopte for forsta gangen for ca 2 manader och da blev hennes spenar stora och hon la pa hull sa vi gick till veterinaren...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: Ninja
·
S
Övr. Hund Kan ni berätta om rasen och om just er hund? Och gärna lite bilder också. Träffade en himla trevlig nakenhund igår och blev lite smått...
Svar
11
· Visningar
2 336
Svar
1
· Visningar
711
Övr. Hund Råda har varit på en fototurné i mellansverige. Hon ser ut som om hon är ungefär lika stor som matte själv, och känns så på vikten...
Svar
3
· Visningar
685
Övr. Hund Här har ni ett exempel på en riktigt tuff skyddshund ;). Hoppas inte filmen varit uppe förut :angel...
Svar
4
· Visningar
3 134
Senast: Tie
·
Övr. Hund Igår tog en "hundfotograf" en massa fina bilder på Maja. Tänkte att jag skulle visa några. Tyvärr så var vädret inte det bästa för att...
2
Svar
33
· Visningar
3 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka