Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu är han 9 månader och har påbörjat sin jaktliga karriär. Häromdagen skällde han älg i nästan 2 timmar. Fina skall, med bra frekvens...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Fungerar det? Har en tik som håller på att klia sönder sig efter att ha fått fel foder (tack "proffsbutiken" för säljtricket att "det...
Svar
1
· Visningar
2 642
Senast: Jeps
·
H
Övr. Hund Jag är förkyld!!! Och snorar och varje gång jag är förkyld tror min bc att jag är ledsen.. Och hon ska pussas och kramas och ligga nära...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: Tjalfe
·
Övr. Hund Du är ute och rastar hunden ensam en kväll när du plötsligt blir utsatt för ett våldtäktsförsök. Såklart blir du rädd, skriker och...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 490
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Någon som ska dit??? Jag ska ställa ut min Omelia på valputställningen imorgon....
Svar
6
· Visningar
872
Senast: towe
·
I
Övr. Hund Har fått en förfrågan, om jag vill ställa upp med min blandras hane. Och avla på honom. Han är 3 år gammal, blandras labrador och...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
16 728
Senast: Sol
·
Övr. Hund En liten fråga bara... Kan inte en hund som tävlar i championklass få en 2:a på utställningen? Tänk om det är någon som t.ex. är...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: falukorw
·
S
Övr. Hund Har under ett års tid funderat på att skaffa hund. Har det mesta planerat, och när jag just är på G att skaffa en blir jag rädd. Inte...
Svar
9
· Visningar
831
Senast: IrishDraft
·
A
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa hund, letar lite efter en hund i mellan storlek som inte behöver allt för mycket motion... Skulle verkligen...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Vill någon berätta om sin bulle då jag bara läst om dess rasstandard osv på deras hemsida. Jag är nyfiken på det mesta med dom. Jag...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: Casper
·
Övr. Hund läste jag idag o tycker att det var så passande:banana: Du ska inga andra hundar hava JÄMTE mig.... [/IMG] här är gubben o...
Svar
8
· Visningar
860
Övr. Hund Idag blir min och vovvens första agilitytävling, inoff på hemma plan :D Vi ska starta i Startklass Agility och Startklass Hopp + en...
Svar
9
· Visningar
803
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Planerar ständigt för mitt nästa hundköp och även om det kanske inte kommer ske än på några år så vill jag vara förberedd.:angel: Har...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Som sitter klistrad vid datorn för att kolla SM-uppdateringarna? Det mest spännande är just nu; skyddet! Tur att jag får direkta...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Gnist
·
H
Övr. Hund min snart två-åriga tik har i sommar fått vattensvans två gånger, första gången när vi vart vid havet och badat, då visste jag inte vad...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag har köpt en ny valp nu i dagarna. Så här är det....min valp har tre syskon, de är alla dubbelt så stora som min tjej. De är...
2
Svar
28
· Visningar
2 250
Senast: christin
·
Övr. Hund Hur god är prognosen om ens hund har det? Om man opererar bort alltså. Kommer det tillbaks eller sprids det? Allmän ifo är också väldigt...
Svar
11
· Visningar
5 961
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund :eek::eek::eek: Inget återvändo nu.. Shit, vad ska vi göra? När, var, hur liksom!!!?? *andaaas* Ja, nu undrar ni säkert vad jag...
Svar
13
· Visningar
1 107
Övr. Hund Går här och ska snart lämna min rottweiler till hans ägare som har fått barn och nu kan ta hem honom. Trivs med rasen, kanske lite slö...
Svar
7
· Visningar
1 010
Övr. Hund Han har ju ett halsband. Det va någon här som sa att det kommit till sverige. Nyfiken på hur det ser ut. Bilder va det finns att...
Svar
10
· Visningar
947
Senast: diartistakasha
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka