Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Jag har en 2 årig, väldigt glad och busig dobermann tik som är ganska aktiv. Hon springer med när jag rider, vi går kurser, långa...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Charlotte
·
Övr. Hund Vill ha tips på någon bra spårsele, den jag har nu köpte jag när hunden var yngre och nu har han växt ur den.
Svar
9
· Visningar
1 243
Senast: Jeeves
·
F
Övr. Hund Hej! Jag vill gjärna veta vad ni har för erfarenheter av DSG. På många hemsidor står det att det är en trevlig och glad ras. Glad är ju...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: caos
·
Övr. Hund Är det någon som haft eller har en heldöv hund? Jag och min sambo har äntligen bestämmt oss för att köpa en ny hund. Vi har en...
Svar
6
· Visningar
1 302
Senast: Tambourine
·
Övr. Hund Jag börja fundera på nästa hund ... Har i många år sagt att jag inte ska ha något annat än en beardis, som jag haft i 10 år nu. Man jag...
2
Svar
27
· Visningar
5 559
C
Övr. Hund Vi är en familj på mamma, pappa, son 13 år och dotter på 17 år. Vi bor i en stor villa utanför Göteborg, mycket skog och bra...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 093
Senast: Raderad medlem 19815
·
N
Övr. Hund Är dagmatte till en tax som är ett år. Har nu åter hand om henne dagtid efter ett sommaruppehåll på två månader. Hon har alltid varit...
Svar
4
· Visningar
1 238
Senast: nackros
·
I
Övr. Hund Jag och min hund ska starta vår första hopptävling om några veckor, och nu undrar vi hur man ska ladda upp, vad man ska ha med sig m.m.
Svar
1
· Visningar
721
Senast: iiidaa
·
Övr. Hund har fått frågan om att para er hanne med tik av annan ras? Jag har fått frågan från ägare av Jack Russel och Foxterrier. Det är ju...
Svar
15
· Visningar
1 054
Senast: Nikkis
·
G
Övr. Hund Finns det någon här som haft afghan? jag är ju så jättesugen på en,men har hört så mycket negativt om denna rasen.Själv tycker jag dom...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: Charlotte
·
Övr. Hund Finns här någon som har erfarenhet av att korta ner klorna, genom att klippa, sedan bränna pulpan? Jag vet hur det går till och sådär...
Svar
7
· Visningar
1 367
N
Övr. Hund En tanke har börjat snurra i mitt huvud, ett sug efter att starta ett eget litet företag. Tjänsterna jag vill erbjuda har att göra med...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Nattuggla
·
Övr. Hund i lördags???? det va en kille där som fotade hundarna och han hade en hemsida men jag kan inte hitta lappen han gav mig, nån som vet...
Svar
9
· Visningar
828
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Ja, slå det ni om ni kan, inte alla sk 'bruks'hundar som gör sådant hära för sina ägare. Min hund(valp) tar det riktigt ordagrant ska ni...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Nikkis
·
A
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/13117604.htm?ca=2_s vad är det han har på öronen?
Svar
12
· Visningar
1 021
Senast: Grana
·
Övr. Hund Nån som haft det på sin hund? vad berodde det på? hur löste det sig? Min har nämligen de senaste dagarna börjat klia sig med...
Svar
16
· Visningar
7 567
Senast: jappisen
·
L
Övr. Hund ... På lydnadstävling eller kräver dom också stamtavla? Jag har fått Lewas vacc-intyg uppskickat, på de står ju även hennes namn och...
Svar
5
· Visningar
707
Senast: jappisen
·
M
Övr. Hund Hur tusan får man med en bild om man ska göra en ny tråd?!?! Inte alltför teknisk, hur får man in bilden?!?!?!
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Behöver man förbereda sin hund innan man gör ett mental test MH ?? Jag skall göra mitt 1 sept 07
Svar
18
· Visningar
3 241
Senast: Rottis K9
·
Övr. Hund För flera år sen beställde jag graverade namn/ID-brickor till hundarna. Fanns massor med olika 'former' att välja på (typ rund, ben...
Svar
4
· Visningar
1 457
Senast: Smulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30