Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund har fått frågan om att para er hanne med tik av annan ras? Jag har fått frågan från ägare av Jack Russel och Foxterrier. Det är ju...
Svar
15
· Visningar
1 054
Senast: Nikkis
·
G
Övr. Hund Finns det någon här som haft afghan? jag är ju så jättesugen på en,men har hört så mycket negativt om denna rasen.Själv tycker jag dom...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: Charlotte
·
Övr. Hund Finns här någon som har erfarenhet av att korta ner klorna, genom att klippa, sedan bränna pulpan? Jag vet hur det går till och sådär...
Svar
7
· Visningar
1 367
N
Övr. Hund En tanke har börjat snurra i mitt huvud, ett sug efter att starta ett eget litet företag. Tjänsterna jag vill erbjuda har att göra med...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Nattuggla
·
Övr. Hund i lördags???? det va en kille där som fotade hundarna och han hade en hemsida men jag kan inte hitta lappen han gav mig, nån som vet...
Svar
9
· Visningar
828
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Ja, slå det ni om ni kan, inte alla sk 'bruks'hundar som gör sådant hära för sina ägare. Min hund(valp) tar det riktigt ordagrant ska ni...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Nikkis
·
A
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/13117604.htm?ca=2_s vad är det han har på öronen?
Svar
12
· Visningar
1 021
Senast: Grana
·
Övr. Hund Nån som haft det på sin hund? vad berodde det på? hur löste det sig? Min har nämligen de senaste dagarna börjat klia sig med...
Svar
16
· Visningar
7 567
Senast: jappisen
·
L
Övr. Hund ... På lydnadstävling eller kräver dom också stamtavla? Jag har fått Lewas vacc-intyg uppskickat, på de står ju även hennes namn och...
Svar
5
· Visningar
707
Senast: jappisen
·
M
Övr. Hund Hur tusan får man med en bild om man ska göra en ny tråd?!?! Inte alltför teknisk, hur får man in bilden?!?!?!
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Behöver man förbereda sin hund innan man gör ett mental test MH ?? Jag skall göra mitt 1 sept 07
Svar
18
· Visningar
3 242
Senast: Rottis K9
·
Övr. Hund För flera år sen beställde jag graverade namn/ID-brickor till hundarna. Fanns massor med olika 'former' att välja på (typ rund, ben...
Svar
4
· Visningar
1 457
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Måste skriva av mig lite, detta kommer kanske bli lite virrigt men måste bara.. Vi har haft 2 st hundar i vår familj, mamma har varit...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hej! Min vän har en vovve med väldigt raka bakben, tycker att det brukar vara mer vinklar.. min vovve syns vinklar dåligt för all hans...
Svar
4
· Visningar
4 276
Senast: plymen
·
Övr. Hund Har ni några tips på bra belöningsgodis?
2
Svar
21
· Visningar
1 633
Senast: Rotterö
·
D
Övr. Hund Hej!! Har alltid haft minst två hundar åt gången, (alltså en gammal o en valp) och när jag då låtit mina valpar vara lösa har dom...
Svar
4
· Visningar
863
Övr. Hund :D 7 valpar blev resultatet fick jag reda på i ett mail från tikägaren idag. En var lite liten och svag tydligen och det var visst...
Svar
14
· Visningar
1 072
·
D
Övr. Hund Så här ligger det till. Min väns sambo har bestämt sig för att köpa en hund till honom i födelsedagspresent. Och hon ska promt ha en...
Svar
16
· Visningar
1 102
Senast: DeliriumTrigger
·
Övr. Hund Om allting går som det ska så blir jag förhoppningsvis med valp om cirkus 10 veckor. Håll nu alla tummarn och tår ni har för min skull...
Svar
2
· Visningar
667
Övr. Hund Min tik är fullgången, 63 dygn. Upptäckte igår att hon läcker urin. Är detta vanligt? Farligt?
Svar
14
· Visningar
4 042
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Räkna ut kaloriintag?
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna