Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ..... och det blev en liten tikvalp :D:D Vi får hämta henne v.36 och hon ska heta Zaga :banana:
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 151
Senast: Gnist
·
Övr. Hund ja, hur gör man för att få hunden att göra det tråkiga arbetet? Så det blir roligt att leta kantareller? Så, hur får man hunden att...
Svar
2
· Visningar
823
Övr. Hund Ja vi ska få en ny valp :banana: Har nu två stycken gordonsettrar men den ena är dock väldigt gammal, så till vinter blir det en...
Svar
12
· Visningar
1 057
Senast: KisseNova
·
S
Övr. Hund Är det hälsosamt eller ohälsosamt för en hund med rått kött? Stod och tog bort lite på en fläskfilé och gav efteråt hunden några...
Svar
14
· Visningar
5 445
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Ni som har någon korsningshund med Border Collie i sig, kan ni berätta lite om hunden? Gärna vad för korsning, hur den är, vad ni...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: lakrits
·
S
Övr. Hund vad krävs det av en hund för att få vara väktar hund? tex. om jag jobbar som väktare och vill ta med mej den. Måste det vara en viss...
2
Svar
25
· Visningar
6 964
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Är det bara jag som råkar ut för dem?!? Skrev en tråd tidigare om att jag fick en domare i avesta (utställning är det jag pratar om)...
2
Svar
37
· Visningar
3 170
Senast: Flo-Jo
·
P
Övr. Hund Har någon/några här inne någon/några bild/bilder på ett relativt "nytt" reg.bevis från SKK? Skulle vara kul att se hur de ser ut "i...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: pzyhr
·
B
Övr. Hund Hej! Vi har problem! jag undrar om det är försent att få våran nu snart 6 mån dvärgpinscher att "våga" vara ensam hemma? han var ensam...
Svar
5
· Visningar
700
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har en liten Welsh springer spaniel valp på 5 månader som en del tycker är tunn och andra tycker är perfekt. Hon har ju inte valphullet...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Englaa
·
Övr. Hund Funderar på hur hundar växer. Vid vilken ålder slutar de ungefär växa på höjden? När slutar de växa i massa? Är det skillnad på...
Svar
2
· Visningar
4 976
Senast: Zita
·
Övr. Hund Hur många härifrån är det som ska dit i helgen? Jag ska ställa på lördagen för italiensk domare. Det ska bli mycket spännande! Det är...
2
Svar
23
· Visningar
1 610
Senast: Grana
·
Övr. Hund .. Kom precis hem från lite träning med hunden. Tränade vårt kommando "sidan" (inkallning där han springer runt/bakom och sätter sig på...
Svar
6
· Visningar
818
Senast: replica
·
P
Övr. Hund Vad kan det bero på att leder knastrar, knäpper och krasar? Är det pålagringar, lösa leder eller vad??
Svar
1
· Visningar
1 959
·
K
Övr. Hund Visst är hon söt, 7åriga Molly :) Dessa bilder tog jag på henne idag! Molly är en blandning mellan Papillon och...
Svar
3
· Visningar
755
·
M
Övr. Hund Är de någon som prövat alternativmedicinen Arnica på sit djur??
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Kalinsi
·
N
Övr. Hund På senare tid har våran kille börjat "prata" med människor man passerar ute. Det låter som en blandning mellan ett ylande och en...
Svar
3
· Visningar
1 063
Senast: EmelieK
·
Övr. Hund visste hette det så? vad tycker ni om det programmet? det går på 4an just nu, och jag blir galen när jag ser hur den hunden beteer sig...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: MinIan
·
M
Övr. Hund Öronen ser ut som dem är dubbelvikta och lite lätt bakåtlutande. Såg att en av uppfödarens hundar hade något liknande öron, men är det...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: maddde
·
L
Övr. Hund vad ska man göra då dom skäller så fort man lämnar lägenheten, min hund irma ha inte skällt förut , detta skällande började sakta å...
Svar
3
· Visningar
1 476
Senast: doglover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka