Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni som har fler än en hund, kan inte ni rada upp plus och minus? Fördelar och nackdelar alltså.
Svar
9
· Visningar
1 265
Senast: Bebben
·
N
Övr. Hund En liten fråga till er som har hund och verkligen fått eran hund att lyda när ni kallar in dom. vilken metod använde ni er av...
Svar
14
· Visningar
1 343
Senast: Sunshine
·
Övr. Hund Jag är bara tvungen att starta en tråd. Jag sitter i vardagsrummet framför datorn och är heeelt inne i alla roliga trådar på Buke...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Igår nafsade våran JR mot vår son som är 8 månader. Hon stog o kollade på tv där det var andra hundar o sonen kommer ålandes bakifrån o...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 714
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund Någon som vet? Det är ju ofta förbud att ta in hundar och dylikt på mataffärer, men jag vet inte hur det är med klädkedjor eller varuhus...
2 3
Svar
41
· Visningar
11 351
Senast: replica
·
F
Övr. Hund Min hund har nu vart lös i magen i 4 dagar. Igår var det bättre men idag när jag var ute och gick med honom såg jag att det va blod i...
Svar
2
· Visningar
645
L
Övr. Hund Jag har äntligen lyckast övertala min sambo att vi ska skaffa en hund:) Hur gjorde ni när ni nyss fått hem valpen? Tog ni ledigt ifrån...
Svar
13
· Visningar
14 673
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Ja, ute hos morsan bor det vanligtvis 2 shelties - en 8 månader (blue merle) och en 7 år (sobel). Jag som jobbar ute hos henne tar...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: Zita
·
Övr. Hund Jag hade tidigare en dobberman tik :love: hon var född 01. Denna hund var värdens goaste hund, alltid snäll och mycket sällskaplig...
Svar
1
· Visningar
853
Senast: Gabbi
·
F
Övr. Hund Hämtade hem våran lilla Tage igår och det har gått mycket bra med både kia (vår lilla papillon) och katterna! Så här kommer lite bilder...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: EmelieK
·
M
Övr. Hund Min gråhund/jämthud på 3 år skiter inne så fort hon blir lämnad ensam, självklart lämnar jag henne inte ensam flera timmar. Det räcker...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Har sett många sådanna trådar, och blir ju så klart själv nyfiken på vad bukefalisterna skulle rekomendera för ras i vårat fall. :) Vi...
2
Svar
34
· Visningar
2 228
Senast: Acses
·
Övr. Hund Fick just veta att Leia inte var godkänd den här gången heller på sitt rabies blodprov... :cry: Så nu blir det ingen resa till Finland...
Svar
19
· Visningar
1 384
Senast: Grana
·
W
Övr. Hund För några dagar sedan skrev jag en tråd här på buke och undrade vad som hänt med min lilla valp Som hade fått en läskig, men...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Hamnade i en diskussion med en sk Besservisser häromdagen. Personen ifråga sa att om man har en blandras och avlar vidare renrasigt på...
Svar
7
· Visningar
1 104
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=rTN5kTkdvME&mode=related&search= :rofl::bow:
Svar
17
· Visningar
1 958
Senast: Poxz
·
B
Övr. Hund I morgon kommer vår lille "korv" Cilas, ÄNTLIGEN! Se så ljuvlig! http://www.pixbox.se/pic_show_id13651840.html...
Svar
14
· Visningar
1 217
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Var hittar jag olika hemsidor om signalhundar? Sökte och hittade "bara" en. Antar det finns mer?
Svar
6
· Visningar
969
C
Övr. Hund Vart kan man köpa billiga fronter (dörrar?) till bilen? Jag har redan ett galler mellan baksätet och skuffen där hunden sitter. Vad...
Svar
16
· Visningar
3 918
Senast: Calazirya
·
M
Övr. Hund Min gamla gumma på 11 år har helt plötsligt börjat gå illa, och då menar jag riktigt illa, hon haltar på höger bak.Från att i början på...
Svar
6
· Visningar
914
Senast: madeleine_78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025