Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo som sagt det är svårt att lära en 8 månaders att man faktiskt inte får störa hunden....
O jag var i rummet så jag hade inte lämnat dom ensamma, men det gick på en hundradel. Märker även att hon blir stressad när han far fram i sin gåstol eller ålar på golvet. Hon har alla chanser i världen att gå undan o lägga sig någon annanstans men hon vill ju så gärna vara där jag är.
Hunden har alltid haft ett flertal frizoner. Vi bor i hus o hon har korg i köket o i vårat sovrum (som ligger på ovanvåningen) o en egen fotölj i vardagsrummet. Nu har vi tagit bort korgen i köket eftersom vi tillbringar mest tid där o jag vill inte att sonen ska störa henne i korgen.
Om ni nu är mest i köket och hunden vill vara där du är - vart får hon nu vara i fred i köket?
Sen finns det ju förståss djur som är klart störda. Var en gång på besök hos syster o svåger, tittade på dersa nya katt o sa direkt: inte klok. ta bort!
Svågern var av annan mening vilket senare resulterade i x antal stygn i ansiktet på systersonen.
PL