Men nu börjar det ju likna mobbing! Har jag smutskastat H.S inlägg efter inlägg...Jag har skrivit i början om 2 enskilda fall om 2 hundar...Sen har jag bara svarat på ngr av alla inlägg som citerats om och om igen - räknar du med dom som blivit citerade som om och om igen eller där jag bla skrev att det lät ju bra att dom hade aktiveringar osv där..
Är det att smutskasta att skriva fel att 3 fick träna istället för 3 fick träna under filmningen. sen fick alla träna varje tisdag- ja men det filmades inte och det är väl det som skulle varit intressant att se hur dom går till väga med så himla många hundar..men ingen undrade hur dom gör med 60 hundar som det står att det är i Åkeshov.
Sen var det ni andra som gång på gång citerade och ifrågasatte vartenda litet ord jag skrivit typ om du inte kollat upp och visste något om NW då hittar man på...Man
kan veta saker utan att ha "kollat upp" på google vad/om dom tränar med sina hundar..Varför ska jag kolla upp vad H. S gör i sina hund stall...Jag ska inte lämna eller köpa hund där och är inte intresserad av dom..Det jag pratade om var längesen om 2 individer och efter det så har jag inte tänkt på dom förrän den här frågan kom upp.
Jag känner folk som jobbat/jobbar där, det räcker att säga!
Ja ja tydligen får man inte säga att man inte själv skulle lämna sina hundar där för det är en så bra plats att jag MÅSTE vilja lämna mina hundar där..dom skulle ju få det lika bra där som hos mig
.. jag är hemma med dom för att annars kan vi inte ha flera hundar, dom vill ju ha hund"syskon" och jag har ett riktigt bra och starkt band med mina hundar-Husse är en "halvmedlem" i flocken eftersom han jobbar ute på jobb och jag jobbar med hundarna
Men hela tiden- missar ni min poäng- hundar är flockdjur med en eller ngr få människor/hundar dag som natt...Det kan inte hundarna få där - sin egen familj som dom träffar varje dag=flock för hundar..
OM det är så bra där varför blir hundar från hundstall så glada att komma därifrån, eller vill dom stanna?
Tala om för tex en av mina hundar att dom inte får vara med i våran flock längre och lämna dom till ett stall. Det skulle jag aldrig göra.
Är det emot forumreglerna att tycka så..så är det väl det och inget jag skulle börja gråta över...
Ha det så bra!