Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Igår tog vi bort vår älskade hund. Hon var 13 år gammal och hade en sjukdom som gjorde att hon troligen skulle dö inom en månad med...
Svar
12
· Visningar
2 518
Senast: Suuz
·
Övr. Hund Har hört att den är till för att skydda köparen, men är inte det lite snett..? För om man rent teoretiskt inte kan ha kvar sin dyrt...
2
Svar
32
· Visningar
7 138
Senast: LIA
·
C
Övr. Hund Finns det verkligen ingen hund av mindre ras som dels är självvalpande och inte kräver kejsarsnitt i minst 50% av fallen, med...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 058
Senast: Grana
·
Z
Övr. Hund Hur långt läderhalsband bör man ha till en fullvuxen Schäferhanne för att det ska passa?
Svar
5
· Visningar
9 070
Senast: zpyhr
·
Övr. Hund Är det verkligen så ovanligt att man får en rosett vid tex 1a pris och LP? Det är ju rosetten man vill åt!
Svar
19
· Visningar
1 400
Övr. Hund I dag var grannens barnbarn här och lekte med vovven,tror dom var ute över en timme med han iallafall! Tycker det är så kul att se...
Svar
10
· Visningar
871
Senast: Fibusen
·
D
Övr. Hund Får jag stå som ägare på hund, eller behöver min pojkvän som är över 18 stå som ägare på den hund vi ska köpa. Tänkte fråga om de är...
Svar
14
· Visningar
3 316
Senast: starcastle
·
Övr. Hund Jag har nu tagit bort mina hästar som jag inte har mer. Har satt dit min hund i stället rottis tik 15 mån:bow:
Svar
6
· Visningar
824
Senast: superstar
·
Hundträning Jag håller på att hoppträna min tik 14 månader. Hon hoppar gör högt och bra. http://www.pixbox.se/alb_show_id494132_page0.html
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 091
Senast: Rotterö
·
M
Övr. Hund Finns det en hundmedecin för åksjuka?:bump:
Svar
6
· Visningar
1 275
Senast: Min_tinka
·
Övr. Hund 1. jag vill ha en liten hund 2. jag vill träna aktivt lydnad, agility, utställning samt tävla 3. det ska vara en hund som gillar att...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 078
Senast: Palema
·
Övr. Hund Jag har en fråga gällande min ena hund. Jag har en kaxig stor mopsherre på 4 år som alltid har haft ett och annat att säga till om...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Zita
·
Övr. Hund Min hund har en förkärlek för underkläder. Otvättade sådana också :crazy: Nyss hörde jag *smask smask* från soffan och antog att hon låg...
Svar
18
· Visningar
3 671
Senast: Poxz
·
Övr. Hund Är det några bukare som ska dit? Jag fick PM idag och det är 31 dalmatiner som ska ställas....det verkar vara en massa öppen...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: Spói
·
Övr. Hund Vilket avlusningsmedel/schampoo är bäst? Vad har ni för erfarenheter? Anledningen till att jag frågar är att jag precis såg nånting...
Svar
7
· Visningar
2 528
Övr. Hund Jag blir tokig. Jag låser ut mig själv vid hundens kvällskiss, om och om igen. Vi har kodlås nere i porten, men koden funkar bara till...
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips om en väska att ha hunden i i kabinen vid kortare flygresor. Ska rymma en hund på drygt 3kg. Enligt SAS regler...
Svar
1
· Visningar
1 578
Senast: Zita
·
S
Övr. Hund Länk till hela albumet.. alla bilder dock inte uppladdade =) http://www.pixbox.se/alb512615 Ville bara visa lite bilder på Cesar nu...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: sweet_extraa
·
L
Övr. Hund Går i hundköpartankar. Har nästan bestämt mig för en Parson Russell Terrier. Nu är det så att jag har några krav på hur valpen skall se...
Svar
10
· Visningar
1 441
Senast: Lindyhop
·
D
Övr. Hund Tror att min 12-veckors valp har fått kennelhosta, symptomen stämmer i alla fall. Nu skulle hon ha vaccinerats denna veckan, kan man det...
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: jappisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka