Hjälp mig!

Sv: Hjälp mig!

Just det ja, var inte skägg utan mustasch. Bra att du kollade upp det Grana!

Ja, jättebra! Himla tur att vi fick det utrett ordentligt en gång för alla. Så ingen ligger sömnlös. :angel: :D

Jag har ingen aning varför man blandar ihop schnauzer med terrier som ras rent generellt. Jag tycker iofs det finns likheter, men olikheterna är kanske trots allt större.

Mustascher har de i alla fall. Fast det har ju de flesta terriers med. :idea:

Du kan få komma och hälsa på mina galenpannor om du vill! Jag har en Staffordshire Bullterrier och en American Staffordshire Terrier.

Finns på Österlen, så relativt nära är det om du är intresserad :)

Tack, men nej tack. Ta inte illa upp är du snäll, men jag tycker det är jätteläskiga hundar. Jag lovar, jag skulle aldrig våga komma tillräckligt nära för att klappa en. Tycker de ser elaka och opålitliga ut och jag ryser vid tanken på att äga en. Jag menar absolut inget illa, men jag är faktiskt rädd för raserna. :crazy:

Du är inte den första, så nej - Jag tar inte illa upp.

Min gudomligt snälla och superglada hane har dock vänt upp och ner på dom flesta världar här ute. Det är ganska så kul. Nästan alla var livrädda för min livsfarliga pitbullvalp (Jag fick förklara sisådär 300 ggr att han inte var en APBT) men nu skiner folk upp när han kommer gående.
Helt off topic, kom bara att tänka på det, försöker inte att tvinga dig eller så.

Då får du väl hälsa på mitt föräldrahem i Sthlm om sisådär 5 veckor då, och klappa på Frallavalpar ;)

Ja, jättebra! Himla tur att vi fick det utrett ordentligt en gång för alla. Så ingen ligger sömnlös. :angel: :D

Jag har ingen aning varför man blandar ihop schnauzer med terrier som ras rent generellt. Jag tycker iofs det finns likheter, men olikheterna är kanske trots allt större.

Mustascher har de i alla fall. Fast det har ju de flesta terriers med. :idea:

Ja, nu kan vi sova gott i natt :angel:

Liknande trådar

J
Hundavel & Ras Har väldigt mycket funderingar just nu och jag hoppas att iallafall någon orkar läsa igenom och ge sin åsikt på det hela. Jag har...
Svar
11
· Visningar
3 722
Senast: Josefinelandgren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025