Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund :( det känns svårt, men är ändå ett enkelt beslut. om 4 veckor är det tänkt att bebisen ska komma ut. min hund är en sådan hund...
Svar
11
· Visningar
1 337
Senast: doglover
·
Övr. Hund Min lilla tjej 15 mån Skulle nog behöva lite mer energi- Hon är slö Kanske värmen. Men skulle behöva tipps på hundmat med mer energi...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: Rotterö
·
W
Övr. Hund Som några av er vet så har jag nyligen fått hem en valp, det är sonen till min hanhund 6 år båda är chihuahuor långhåriga. Den lille...
Svar
2
· Visningar
955
Senast: whyme
·
Övr. Hund Idag har jaktgoldenvalpen Easy (5 mån) och hennes lilla kompis Unni (knappt 4 mån) fått vara med på skotträning för första gången! Det...
Svar
5
· Visningar
1 104
Senast: pumah
·
Övr. Hund Min hund har fått demodex dvs hårsäckskvalster den allvarliga sorten. Hon har blivit behandlad i nästan två månader men när hon sövdes...
Svar
11
· Visningar
6 813
Senast: Smuldaisy
·
L
Övr. Hund trodde jag hittat det perfekta fodret för klara (carrier light), hon blev piggare, smalare och jättefin i pälsen. men nu tappar hon hår...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: lollipopocoaster
·
Övr. Hund Precis hemkommen från en träningsrunda med hunden. Tränade inkallning lös i ett inhägnat område och sen gick vi till en fotbollsplan då...
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Hur höga är dem? Hur är dem i temperament o så? måste veta :p en till kandidat till mitt blivande valpköperi :p
2
Svar
30
· Visningar
2 886
Senast: springsten
·
Övr. Hund Nu ska Harley och jag efter månaders ihopskrapande börja på hundsim. Han har tappat så mycket muskler i bakbenen att det mest känns som...
Svar
11
· Visningar
1 076
V
Övr. Hund Hej Jag har precis registrerat mig som medlem här och hoppas att det finns någon som har något tips åt mig och min familj. Vi har...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: Lillaloppan
·
3
Övr. Hund Jag blir så besviken över det faktum att 90% av de jag möter då jag är ute med min hund reagerar över att jag valt en "kamphund". Min...
2
Svar
25
· Visningar
10 753
Senast: Zarro
·
Övr. Hund min sambos moster har en juck russel tik som är 3 år. om är en familj på 3 barn och man. den här tiken har visat sig vara väldigt...
2
Svar
38
· Visningar
3 034
Övr. Hund Vet inte om ni minns min tråd för ett tag sen där jag frågade vad det var för hund som kunde passa mig & jag skrev att jag skulle kolla...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: Elma_vip
·
L
Övr. Hund Ja nu är jag igång igen.... Börjar bli lite tjatig, men vad exakt är det för skillnad på Parson Russell Terrier och Jack Russell...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Lindyhop
·
D
Övr. Hund GRRR, det här är tredje gången gillt inom loppet av ett år då vovven fått problem med analsäckarna :mad: Nästa vecka blir det alltså...
Svar
14
· Visningar
6 906
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Här kan vi väl få snacka lite allmännt om dissa raserna, Vad har du för någon? Va gör du med den. temperamen osv. Va är de för...
2
Svar
35
· Visningar
8 542
Senast: verrdogan
·
W
Övr. Hund Min nya valp (som är alldeles sjövild) har skadat sig i helgen. Han var hos min mamma när det hela hände, han har tydligen sprungit...
Svar
8
· Visningar
1 416
A
Övr. Hund Här kommer en bild på min Tyson 8 veckor. Blandning shi tzu/tibbe, yorkshireterrier/mellanpudel. Har någon nån liknande blandning fast...
Svar
9
· Visningar
1 012
Senast: afsana
·
R
Övr. Hund Sätter in lite bilder från oss, liten börjar ju bli stor & har ju ingen att dela ev framsteg med jo iofs skulle vara träden i skogen då...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Rotterö
·
B
Övr. Hund När jag och min sambo pussas och kramas nära mina föräldrars hund blir han alldeles förstörd och springer fram till oss och ställer sig...
Svar
11
· Visningar
5 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar