Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni som har collie, vad har ni för halsband till dom? Jag tycker det är svårt att hitta något som sitter bra.... Först hade han ett...
Svar
5
· Visningar
2 101
Övr. Hund Efter besöket hos Gnist i vackra Norrland var jag lite (mycket) avundsjuk på den underbara naturen! Men så kom jag på att vår natur...
Svar
11
· Visningar
1 220
Övr. Hund Man ser mycket kort här inne på hundforumet endar på alla våra hundar. Men nu tycker jag att vi skall slänga ut kort på dina hundar och...
Svar
6
· Visningar
893
V
Övr. Hund Jag tycker det vore jätte roligt om ni som har gråhundar vill lägga ut bilder på dom och beskriva lite om er hund, andra spetsraser är...
2
Svar
30
· Visningar
19 059
Senast: PansParis
·
Övr. Hund Min mamma har en valp på snart 9 månader, hon har alltid varit osäker. Vi har försökt jobba på det och det håller på att bli bättre. Vi...
Svar
7
· Visningar
1 664
Övr. Hund Hade tänkt att äntligen ta itu på allvar med de problem min hund har med hundmöten. Det har blivit mycket bättre, men jag känner att jag...
Svar
4
· Visningar
826
Z
Övr. Hund Skulle vara intressant att höra andras åsikter. Det vackraste vilda kattdjuret är tigern - det vackraste hunddjuret är vargen utan tvekan.
2
Svar
23
· Visningar
1 885
Senast: Jolanta
·
D
Övr. Hund Någon som brukar gå till hundfrisör med sin hund? Vad kostar det för dig då isåfall? Klipper dom eller trimmar? Berätta...
Svar
3
· Visningar
1 448
M
Övr. Hund Min första hund var jätte snäll men för några månader var vi tvugna att avliva henne för att hon hade cancer och på grund av...
Svar
7
· Visningar
789
Senast: Min_tinka
·
K
Övr. Hund Någon som vet var man köper ett sådant? Finns de bara att beställa via SBK eller kan man köpa dem i vanliga hundsportaffärer också...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund En fundering ang. MH, kanske bara jag som är lite korkad men jag är dåligt insatt men vill gärna lära mig ;) Så, hur avläser man ett MH...
Svar
13
· Visningar
1 016
Senast: falukorw
·
Övr. Hund En kompis till mig hade pratat med en som är duktig med hundar Vi kallar henne E E hade sakt till min kompis att shetland sheepdog...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: Fellow04
·
S
Övr. Hund Jaaa, Jag har varit och trimmat min dv schnauzer idag. Jag blev mkt nöjd med denna omgång.. :angel: Slänger in lite bilder på första...
Svar
10
· Visningar
1 094
Senast: falukorw
·
Övr. Hund ...och hämtar en liten powder puff tik på nio veckor i morgon. Såg en bild på blocket och såååå jäkla söt!! Dock har min mamma inte...
2
Svar
27
· Visningar
2 090
C
Övr. Hund Antiskällhalsband - De ger mer skada än nytta, eller?
Svar
4
· Visningar
973
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Hej alla buke-hundare! :D Ett dödsmetallband vill ha svarta schäfrar på bandfotot till ett kommande skivsläpp, inspirationen kommer...
2
Svar
27
· Visningar
2 413
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Vi har nyligen köpt en liten underbar westievalp men familjen har svårt att bestämma namn. det står mellen Cooper och Jimmy,Jimmy hette...
2
Svar
25
· Visningar
2 306
C
Övr. Hund Jag har en 9 månaders hanvalp som börjat skälla så fort han ser en annan hund när han åker bil. Ibland får han även för sig att skälla...
Svar
12
· Visningar
1 054
D
Övr. Hund Någon som har en yorkshireterrier eller någon yorkshireblandning eller liknande? Jag har nyligen blitt ägare på min lilla Junior...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Har hört att grisöron är farligt att ge. Tänker på torkade öron då. Har läst att de kan splittras och fastna i halsen. Hur är det nu...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: Apollo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka