Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund OM man utom förmodan skulle dö i sin lägenhet, och OM ingen hittade en förrän efter flera veckor, tror ni att hunden skulle äta av en...
2
Svar
23
· Visningar
1 850
Övr. Hund Någon här som har erfarenhet av att flyga med en liten hund, dvs en hund som kan färdas i kabinutrymmet? Vilket flygbolag flög du...
Svar
15
· Visningar
7 102
Senast: tuaphua
·
C
Övr. Hund För några dagar sen såg jag att min 8 månader gamla valp gick lite konstigt, hon sprna på snedden.. Ringde till vet. som bad oss komma...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund vid vilken ålder Kan valpen igenkligen lämnas ensam? jag snackar inte 10 min eller så utan menar mer 4-6 timmar dag. Snälla svara!
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 774
Senast: doglover
·
Övr. Hund Några som har en sån? Skulle vilja se en sådan i rätt hull, muskulatur o sånt.. Följde nämligen med far min idag till slakteriet...
Svar
2
· Visningar
2 552
Senast: barajag...
·
S
Övr. Hund Är det nån som har erfarenhet av båda raserna? Vad är skillnaden mellan de, vad jag förstått så är kelpien tuffare? Men på vilket sätt...
Svar
11
· Visningar
1 120
Senast: liten82
·
M
Övr. Hund hur sätter man in bilder på te,x gissa ras trådarna? jag e ny och behöver hjälp....:D:confused: /minvovvesimba
Svar
2
· Visningar
548
Senast: minvovvesimba
·
I
Övr. Hund Finns det någon här inne med hund som bor i Karlshamn? :)
Svar
4
· Visningar
583
Senast: Instant
·
Övr. Hund Får vem som helsta ha hund?? Har nu kikat på min granne i ca 30 min när hon försöker säga till sin hund. Hon går runt runt, rycker o...
2
Svar
26
· Visningar
1 935
Senast: Hyacinth
·
W
Övr. Hund Ville bara flika in här och tala om att jag nu åker till min hunds fruga och hämtar hem mig en valp :love::love: Det är sonen till...
Svar
10
· Visningar
943
Senast: whyme
·
Övr. Hund Undrar lite över vilket underlag som är bäst när man ska börja spåra med sin hund? Typ lövskog, granskog öppen äng vått, torrt o.s.v
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: Qbaby
·
Övr. Hund Skulle vi inte kunna ha en bukehundträff i stenungsund/gbg-trakten? Träna lite ihop, en härlig promenad och kanske en trevlig picknick...
2
Svar
37
· Visningar
1 722
Senast: Calazirya
·
F
Övr. Hund Har någon ett/flera tips på hundraser? Det ska bara vara en gårds hund lixom, den ska kunna springa lös och inte behöva fööör mycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 648
Senast: Hollandse Herdeshond
·
P
Hundträning Ja, en Schäfer kräver ju en hel del aktivering för att må bra, både psykisk och fysisk sådan. Men HUR mycket aktivering behöver de...
2
Svar
33
· Visningar
19 415
Senast: Jolanta
·
Övr. Hund Hur mkt ska man aktivera en valp eg? Lejonet var så lugn när hon var valp, hon tuggade lite leksak inne eller fick kel, sen gick vi små...
Svar
2
· Visningar
1 273
Senast: whyme
·
Övr. Hund Dags för en ny bildtråd tycker jag, då det kommit mkt nytt folk, och många har utökat sitt hundantal! Shoot!
2
Svar
31
· Visningar
2 161
Senast: Flo-Jo
·
H
Övr. Hund Låter ni era hundar smaska som dom vill på det? Har två hundar en vuxen och en valp. Och när den vuxna smakar märks det ju typ inte på...
Svar
12
· Visningar
1 284
Senast: Qira
·
Övr. Hund Ska på min första utställning på lördag och domaren är engelsk. Så hjälp mig med "utställningsord" som kan vara bra att kunna och vad...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Har börjat fundera på att ge min Welsh springer spaniel (nu 4 månader) färskfoder. Tänker närmast på ett slags hamburgare som man...
2
Svar
21
· Visningar
1 982
Senast: Sony
·
Övr. Hund http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=787737 Jag och min rottis som brottades. Igår hade vi avslutning på kursen och jag och...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka