Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Det är så pinsamt så jag vet inte. I morse när jag var ute på morgonpromenaden med hunden så möter vi en kvinna som "powerwalkar". Så...
Svar
14
· Visningar
1 165
Senast: Pepinos matte
·
D
Övr. Hund Har en hundvalp, som jag fick hem igår. En schäfer/rottis på 5 mån. Hon hade tagit över denna hund av en kille som misskötte den...
2
Svar
24
· Visningar
2 085
Senast: elmelts
·
M
Övr. Hund Är det någon som har en hund som har elichia, och hjälper kiropraktor när hunden har ont i ryggen förmodligen orsakat av elichian? Madde
Svar
2
· Visningar
840
Senast: madeleine_78
·
Övr. Hund Tænkte lægga in lite bilder på hundarna. Ær ju bara greyhounden som bor hær med oss permanent, men æven dværgpinschern fotades nær hon...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Blueeyes
·
F
Övr. Hund Det verkar vara vanligare än någonsin med blandisavel och ofta tycker jag man hör att "jamen det är en godkänd ras i USA", tex om...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 262
Senast: Dentaku
·
G
Övr. Hund Hejsan! jag tänkte att det skulle vara kul att veta vilka tre favvoraser ni har! så kör i gång..:) mina tre favvon är 1 Siberian...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 453
Senast: tess_g_
·
Övr. Hund Men alla tre fick ettor, 2 CK, 2 klassplaceringar och ett HP är jag nöjd med :D Bilder och kritiker kommer lite senare :angel...
2
Svar
31
· Visningar
2 035
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund Detta är min tik på 2 år. Hon är en blanding mella shäffer/rotwailler undrar vad ni tycker om hennes kropp och allt...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag är så jäääkla GLAD just nu!!:D På sommarbetet där jag har hästen brukar de ta hem hundar från spanien och jag med min vanliga...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: _Sascha_
·
J
Övr. Hund Har en liten kines tik på runt året & hon är nästan helvit. Det som är så tråkigt är att hennes ögon rinner något illa & jag tvättar...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: jaha ja
·
Z
Övr. Hund Varför har mina hundar varit totala pinnidioter? Inte de små jag haft, utan mina schäfrar och min golden. Var ute och gick med min...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: megan
·
P
Övr. Hund Har nån erfarenhet av att cartrophensprutan får hunden att halta?? Jag börjar sakta misstänka det med min hund, men är det möjligt??
Svar
3
· Visningar
1 765
Senast: Gnist
·
D
Övr. Hund Det är så att jag vet en tjej som söker "fodervärd" eller någon som kan ta hand om hennes bordercollie på 3 år. Hon är inte ägaren till...
2
Svar
25
· Visningar
2 033
Senast: jaha ja
·
B
Övr. Hund Om 10 dagar får vi äntligen vår vovve... en vit underbar Goldenvalp! :love: Ska bli så himla roligt! Vi har shoppat massa grejor, säng...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Buppisen
·
Övr. Hund Ni vet väl vem jag är vid det här laget... Billie och Loka i alla fall. :p Jag är bekymrad. Nu när jag har en annan hund att jämföra...
Svar
4
· Visningar
10 222
Senast: barajag...
·
V
Övr. Hund Nu har vi sållat oss fram till raserna DSG och Whippet. Båda har sina för och nackdelar och jag behöver hjälp med fler åsikter! DSG...
2
Svar
38
· Visningar
6 149
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Ja, det är en fråga jag ställer mig rätt ofta nu för tiden. Det har blivit en sådan hyseri kring folkilskna och kampavlade hundar så...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Hollandse Herdeshond
·
Övr. Hund Nån här som har eller har erfarenhet av, som kan berätta...allt? :D Temperament? Motions-behov? Social mot alla eller enmanshund...
2
Svar
29
· Visningar
13 871
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Vad kan det vara för ras tro?
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: Kimz0r
·
H
Övr. Hund Hej! Funderar på att bli fodervärd på en hund, men är osäker på hur det fungerar och vilka regler som gäller. Vad innebär det rent...
2
Svar
24
· Visningar
2 901
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025