Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Hur är det om man är nybörjare med hund, att köpa en "snäll, äldre hund" istället för att köpa valp? I hästvärlden är det ju ofta något...
Svar
9
· Visningar
1 194
Senast: Duvan
·
Övr. Hund finns det nån som ska ställa där i år och vad har du för hund? jag ska ställa två eller tre landseer hundar där..
Svar
11
· Visningar
889
Senast: diartistakasha
·
L
Övr. Hund Jag har bott på tre ställen där folk bara klagar på att man har katt och hund.Vad skall man göra?Finns det någon som kan ge mig tips?
Svar
13
· Visningar
1 372
Senast: lulski
·
A
Övr. Hund Jag söker med ljus o lykta efter en dikt jag hittade här inne för länge sedan. Den handlade om en hund som berättade hur han alltid...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Vet någon om man kan få tag på en lista där alla hundar med en viss ärftlig sjukdom står med? Har dom det på SKK? Går det att beställa...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: Gnist
·
G
Övr. Hund Var och hälsae på min hunds uppfödare idag... köpte Loviz för snart tre år sen och köpte då en schäfer/Rottweiler/labrador/stövare...
Svar
9
· Visningar
1 375
Senast: goggoman
·
D
Övr. Hund Ska åka och titta på en valp, Av en privatperson. Vad är dt jag ska tänka på när jag är där och studerar den? Vad ska jag fråga...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Här kommer en liten hälsning från Råda. Idel öra. Släng den då! Jag hämtar! Sa ju att jag skulle hämta den. Matte...
Svar
14
· Visningar
1 197
Senast: Gabbi
·
Svar
40
· Visningar
2 272
Senast: Denver
·
Övr. Hund Jag går ju då i planer / funderingar på att köpa en kinesisk nakenhund framöver. Hade en hund från att jag var 5 till att jag var 17...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Hej! Jag funderar på att lämna ut min hund på foder under en tid, pga. ändrade familjeförhållande och tidsbrist, men vet inte alls...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Vad tycks om det här, som omväxling till lydnad á la följa godiset-i-handen? http://www.youtube.com/watch?v=pgWD6F-paE4 LIA
Svar
11
· Visningar
1 179
Senast: Milosari
·
Övr. Hund ... För det är så att vi möjligen får hämta hem en liten valp v.36 :D:D Inget är riktigt bestämt, måste träffa Uppfödaren ifråga (...
2
Svar
33
· Visningar
2 164
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Nu ikväll gick jag ett kort spår med Birk, och i mål så hade jag lämnat hans favorit leksak. Han gick spåret klockrent, hittar sin...
Svar
17
· Visningar
1 129
Senast: liten82
·
S
Övr. Hund Passade på, nu när det äntligen är varmt, att bada! Jag och min 12 åriga whippet Betina (AKA Nina, ia, och pippi) plaskade runt i...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: soffeloffan
·
D
Övr. Hund Ska ställa i helgen men vet inte om jag hinner då jag eventuellt måste jobba:crazy: Jag kan ju skicka vovven med husse men han vägrar...
Svar
4
· Visningar
793
Senast: Turali
·
D
Övr. Hund Ja, hur ofta rastar du din hund, hur många ggr per dag? Hur många timmar går det mellan varje gång ni går ut? :angel:
2
Svar
22
· Visningar
12 837
Senast: Smulis
·
C
Övr. Hund Är det någon som använder färskfoder här? Vilket märke? Ger du tillsammans med torrfoder eller hur fodrar du? Tinar man upp o...
Svar
19
· Visningar
1 566
Senast: Sony
·
D
Övr. Hund Hej Det kanske blir så att jag ska få hem en valp. En schäfer/rottis på 6 månader. Min klasskompis har samma ras och dom har...
Svar
14
· Visningar
1 185
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Hur blir era hundar efter vaccineringen? Råda fick parvo/kennel/valp häromdagen, och jag tycker hon har varit lite mer dämpad efter det...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Zita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp