Hur ofta rastar du din hund?

Sv: Hur ofta rastar du din hund?

nejdå, det är helt rätt:)
När min hund var liten valp och varken kunde hålla sig länge eller var rumsren, sprang vi ut typ en gång i timmen:)

Hon går ut och kissar(öppnar dörren så hon får kuta ut på gräset) var tredje - var fjärde timme, promenad >30min tre gånger om dagen.

Senast ändrad:

Min hund är 19 månader så valp är han inte, hade han varit det så hade det självklart blivit fler promenader så är det med alla valpar men när de blir äldre behöver de inte ut lika ofta. Oftast går jag ut när han säger till och det är ungefär var fjärde timme =)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
946
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
377
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
820
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka