Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Blandrastiken har funderat på att bli renrasig, jag vill ha en lagom stor hund som kan hänga med i stallet, som det inte är jakt i. Jag...
2
Svar
25
· Visningar
4 192
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Tänkte ta en badutflykt i det härliga vädret med mina två goldentjejer och undrar om det finns någon bukare med eller utan hund som vill...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund För hästar så finns det iallafall en jättebra sjukdomsbok att köpa men när det gäller hundar så är utbudet lika med noll anser jag. Jag...
Svar
5
· Visningar
738
Senast: Zanza
·
R
Övr. Hund Har en cavalier i nuläget och funderar på vad jag ska ha för ras i framtiden. Skulle vilja ha en cavalier till men vill ha lite mer...
Svar
17
· Visningar
1 132
Senast: mingolden
·
Övr. Hund Satt och tittade lite på aftonbladet, detta är en "kändis" hund. Trevligt halsband...:eek: På bilden är ju kopplet fastsatt i...
Svar
17
· Visningar
1 612
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Jag ska till Gotland i nästa vecka och håller på att boka båtbiljett. Billigast att ta sig till båten är ju med flygbussarna (ja, i det...
Svar
3
· Visningar
1 298
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Ving Rhames hundar bet ihjäl anställd Karaktärskådisen Ving Rhames känd från filmer som Pulp Fiction och Mission impossible har hamnat...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: Acses
·
Övr. Hund Idag la jag första viltspåret. Han var så het på klöven och blodet innan, så jag gick ett spår med två vinklar fast det var första...
2
Svar
24
· Visningar
1 719
Senast: PIRU
·
H
Övr. Hund Tips på bra valpben! Som dom gillar och framför allt inte kan få små bitar av!
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Zita
·
A
Övr. Hund Fick just nu reda på att en granne stört sig väldigt länge på att min hund skäller om dagarna då jag är på jobbet.. Jag blev alldeles...
2
Svar
27
· Visningar
4 272
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Min tik började löpa 8 juli (hennes andra löp) och nu har hon fått vattnig flytning. Det blir små droppar på golvet ibland när hon...
Svar
2
· Visningar
917
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Vilar ut i utställningstältet gör Maya och Oceane!
Svar
0
· Visningar
113
S
Övr. Hund Jag letar efter en lungn hund som passar till en barnfamilj. Och specielt katter! ;) Hundar är ju individer men om det finns nån...
Svar
7
· Visningar
1 069
Övr. Hund I helgen var jag och Piru på svensk skyddsläger för o se om vi kunde få till ett någorlunda korgarbete med han. Det har ju blivit lite...
2
Svar
24
· Visningar
2 561
Senast: PIRU
·
M
Övr. Hund Har en gammal hund på 15 år som har som "flagor" i hela pälsen/huden, de sitter "på" huden och lite i pälsen, de är gul-vita. Hon verkar...
Svar
2
· Visningar
612
Senast: Zita
·
Övr. Hund Kan någon som vet,slänga ihop en liten presentation med bild av alla dom olika spanielarna. Field,springer,cocker,jaktcocker osv? Det...
Svar
11
· Visningar
1 998
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Det skulle vara jättekul om någon ville kommentera Birks utseende, hur han ser ut i kroppen, hullet, päls osv. Det går ju inte å gå...
Svar
12
· Visningar
1 224
Senast: Jolanta
·
S
Övr. Hund Hej! när jag brostar min hund på ryggen så följer det med torr hud, ser ut som stort mjäll... Är det något skadligt eller så? hur får...
Svar
4
· Visningar
1 725
Senast: Hallau
·
K
Övr. Hund Jag älskar verkligen den här bilden på hela vårat vovvegäng på promenad tillsammans med min bror :D Vi saknar våran goa schäfer...
2
Svar
22
· Visningar
2 083
Senast: Tviggy1081
·
G
Övr. Hund Hejsan, jag skulle vilja ha några bra råd om det är någon som känner igen sig. Jag har en pudel, en tik, jättevänlig och enkel att...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: Annie_92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30