Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Hej allihopa! Jag hr funderat fram och tillbaka länge men nu bestämt mig för att jag vill köpa en hund. Rasen jag har fastnat för och...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: superstar
·
B
Övr. Hund Jag har själv en bearded collie, en fyraårig dam. Hon är världens goaste och allt möjligt, men hon är såååå feg:( Jag kan vara ute med...
Svar
7
· Visningar
1 137
Senast: Ceta
·
A
Övr. Hund Detta är Inte en hundtråd! Så moderatorn vet.' Det är för komplicerat för det... Som valp. Social, glad och väldigt trevlig mot...
Svar
7
· Visningar
3 579
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Som har en hund med vad andra tycker har en udda stam och udda linjer i sig?? Bra stam och linjer, men ändå tydligen udda :rofl...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: Tie
·
E
Övr. Hund Uppfattningar, erfarenheter och frågor. Här diskuterar vi Shetland sheepdog!;) Har sökt efter Sheltietrådar, men har inte hittat...
2
Svar
23
· Visningar
4 716
Senast: Got2Be
·
Övr. Hund Jag har haft Balto på foder i 9 månader snart, och p g a jobb, flytt och lite andra anledningar så kan vi inte ha honom kvar. Har...
Svar
19
· Visningar
1 248
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Ja just det. Min tik vill para mig, vilket jag absolut inte vill gå med på :eek: Är detta vanligt?? Kan ju tillägga att hon är i löp...
Svar
4
· Visningar
4 607
Senast: Annie_92
·
Övr. Hund någon som gjort det? tydligen är jag för gammal :mad: för sista minuten, så jag och loke får åka buss till stockholm istället. bussresan...
2
Svar
20
· Visningar
1 981
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Är det ngn som har tips på ett bra B-vitamintillskott för hund? Jag har alltid ansett att hundarna får tillräckligt med vitaminer om...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: MulleMonster
·
Övr. Hund Dexter tycker om att åka båt, och känna vinden pressas i ansiktet :rofl: Personligen tycker jag han ser ut som en and som flyger i...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: mandaaa_
·
J
Övr. Hund Hur tidigt kan man "aktivera" hunden efter en kastrering?
Svar
3
· Visningar
733
Senast: sandra_bure
·
Övr. Hund Någon som ska dit, förutom jag?? Vore kul om det vore några stycken fler än jag som ska ställa där :banana:
Svar
12
· Visningar
897
Senast: Sablar22
·
S
Övr. Hund Jag vet att det finns många trådar om ensamhetsträning, men jag har inte funnit svaren på mina frågor där så jag startar en ny ändå...
Svar
13
· Visningar
908
Senast: soma
·
Övr. Hund Läs en bit ner på dennes presentation, om framtagandet av en ny hundras. Kan det verkligen bli något vettigt av det...
Svar
9
· Visningar
990
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har en kille på 23 bast som bor här ute hos morsan, där jag jobbar. Bara för att jag skaffade två hundar för ett tag sen, morsan en...
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: replica
·
Övr. Hund ja råka ut för en bilolycka, ja fick vattenplaning och voltade av vägen med bilen. Blev sedan inlagd på sjukhus. Under denna period var...
Svar
17
· Visningar
1 376
Senast: sommarvind
·
B
Övr. Hund Hej! är det någon som vet vad det ungefär brukar kosta att kastrera en hund? Norr om Sthlm eller i Sthlm? Brukar det vara dyrare i...
Svar
6
· Visningar
824
Senast: Bayley
·
D
Övr. Hund Hur tränar man sin hund för utställning på bästa sätt? ska snart i väg på vår första valp utst'llning och vill ha en massa tipps för...
Svar
8
· Visningar
2 073
Senast: Carolina
·
B
Övr. Hund Jag och sambon vill ha hund. Dock finns ett litet hinder. Jag har tidigare varit allergisk och är fortfarande känslig mot strävhåriga...
Svar
19
· Visningar
3 847
Senast: Carolina
·
Övr. Hund En lite konstig rubrik jag vet, men jag hittar verkligen inget när jag söker på internet. Vår hund var tvungen att akutavlivas i Finland...
Svar
6
· Visningar
1 793
Senast: peace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30