lång bussresa med hund?

Sv: lång bussresa med hund?

det blev tåg ändå, lyckades hitta en hyfsat billig biljett. loke uppförde sig exemplariskt hela tiden. vi har knallat runt på gamla stan och skeppsholmen bland alla människor och folk var väldigt intresserade av honom när vi kom gående. grönsakshandlarna på torget gav honom frukt och av en gubbe som kallade honom nisse fick han ett tuggben :D.

lite förvånad blev jag dock över att folk bara släppte fram sina hundar så att de skulle hälsa utan att fråga (här frågar de åtminstone i farten) och hur många hundar det var som sprang lösa på grönområdena i centrum utan att ägarna hade någon riktig kontroll. att folk vågar!

och ett stort tack Brandgul, för den goda maten och det trevliga sällskapet! ser fram emot ett besök i skåne ;).

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 330
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 165
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
22 302
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är morgon, och jag sätter mig i bilen för att köra till jobbet. Jag har för länge sen slutat bry mig om klockan. Ingen på jobbet...
Svar
6
· Visningar
1 493
Senast: A_NN_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025