Shetland sheepdog

Sv: Shetland sheepdog

Va fin hon är!:) Synd det där med höfterna.. hon är verkligen jättefin, men jag tycker att öronen "ligger" ganska mycket.. de står inte så där som de brukar göra...
Men annars jättefin!:love:

ja hon är vekligen jättefin. många som sagt det, så det är himla synd med höfterna. hade gärna velat ta valpar efter henne om det inte vore för det då...Hon bor hos min pappa nu, men jag hade gärna velat ha henne hos mig. Blir lite sugen på att skaffa en ny sheltie...behöver ändå en kompis till min lilla pappis...

har du tänkt ställa din valp nånting?

Asså, jag har funderat på det eftersom har är så himla fin:love:, Men jag vet inte riktigt, det är så mycket annat och nu håller jag på med agilityn så.. Men vi får se:D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 927
Senast: hundtant
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 483
Senast: ildiko
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 905
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Guldfasanerna