Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Från sidlinjen, med sina 12 år orkar inte hunden knata runt i ringen längre... Måttligt roligt tyckte hon att vara soffpotatis, dock var...
2
Svar
20
· Visningar
1 568
Övr. Hund Nu är det så att jag blivit supersugen att bli med pudel. Har en 9-årig tik i familjen sen tidigare, men nu är det så att jag blivit...
Svar
13
· Visningar
1 069
Övr. Hund :banana: :banana: :bump: :banana: :banana: :bump: Nu är allting färdigt! Nästa helg blir jag hundägare. Lilla DSG-tiken TESSLA blir...
2
Svar
27
· Visningar
1 805
Senast: superstar
·
Övr. Hund Hej! Hur många valpar kan man sälja innan man måste börja göra rätt för sig, alltså betala skatt? Eller betalar man skatt från första...
Svar
13
· Visningar
8 483
Senast: citron
·
Övr. Hund Det budskapet levererar killen som "pratar" med hundar på TV. Alla hundar som inte skall användas i avel bör kastreras för deras egen...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 335
Senast: skaraborg
·
S
Övr. Hund Finns det ngn som är kunnig vad gäller godkänt utseende på amstaff? Enligt rasstandarden skall en amstaff ha helsvart nostryffel, är en...
Svar
1
· Visningar
1 268
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Hej, är det någon som vet var man kan kolla resultaten från Mariefred? Jag kan inte hitta någon hemsida. Det är grupp 10 jag är...
Svar
4
· Visningar
804
Övr. Hund Vinthundshalsband, whippet-halsband eller arab-halsband har jag hört som namn på halsbandet, som är lite bredare... Vart kan man få tag...
Svar
6
· Visningar
3 299
S
Övr. Hund Detta började för 2 dagar sedan, trode först bara att jag överreagerade. Ibland ser allt bra ut och i nästa sekund kan han knappt gå på...
Svar
12
· Visningar
4 162
Senast: solkristallen
·
Övr. Hund Fick tidningen "Hundliv" av en kompis för den handlade en hel del om schäferaveln denna gången. Intressant tänkte jag och bläddrade...
Svar
19
· Visningar
1 683
Senast: CA
·
Övr. Hund Idag har jag varit och tittat på jordens sötaste portisvalpar. Föll som en fura för en kavat liten hanvalp. Skulle definitivt...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Mysgrisen
·
J
Övr. Hund Eftersom lille killen ser lite "tanig" ut och snabbt "glömmer" äta när han ska så har vi bestämmt oss för att lägga till lite "gott...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: J3O
·
Övr. Hund Här ser ni herren som legat och guppat i vattnet ca 8 timmar om dagen! Ett under att han inte fått fuktskador och möglat... *fniss*
Svar
16
· Visningar
1 185
Övr. Hund Hörde att det var utställningsträningar i stockholm i våras, för en man som jag såklart glömt vad han heter.. Nån som var där? var det...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Lenis
·
T
Övr. Hund Ja, att inte ha hund fast man vill, alltså. :) Har i väldigt många år velat ha hund, men det har aldrig varit rätt omständigheter för...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: Qira
·
M
Övr. Hund ni som har det hur löser ni det,låter ni hundarna vara hemma hela dagen?? tar ni med dom till jobbet?? ng släkting som tar hand om...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: replica
·
B
Övr. Hund Hej Finns det någon som kan tipsa om inoff. utställningar i småland eller i skåne? Det skall inte vara för sent att anmäla sig och...
Svar
6
· Visningar
3 636
Senast: bombi
·
L
Övr. Hund Jag har tagit över en rottweiler-blandning som är ca 1 år gammal. Jag vet inget om hennes bakgrund och hon verkar inte kunna mycket...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: Zita
·
C
Övr. Hund Hej! Jag ska para min Shetland sheepdog tik till hösten och undrar då hur ofta hon skall äta per dag när hon är dräktig och sen hur ofta...
Svar
3
· Visningar
1 593
Senast: caroliinaah
·
T
Övr. Hund HAr en jättemysig och snäll dobbis på 2 år. bor på landet med 600 m till närmaste granne. HAr sett ett lodjur i mina hagar samt att...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: trav
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V