Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som har tränat sin hund med hjälp av kaninhägn? Resultat? Hur gjorde ni? Vilken sorts kanin fanns i hägnet?
Svar
2
· Visningar
1 523
Senast: lady_vip
·
I
Övr. Hund har en shäfer som inte går upp i vikt. nån som har tips på någonting som hundar lätt går upp i vikt av?
Svar
12
· Visningar
1 839
Senast: amarillo
·
S
Övr. Hund Valpen fick sitt första idag och har tuggat på det ca 10 min (har inte tittat upp en enda gång :d). Tänkte låta honom hålla på en stund...
Svar
6
· Visningar
1 857
Senast: goggoman
·
Övr. Hund Hur läng är det lämpligt att vara hemma när man fått hem en ny hund som är ½år resp över 1år? Förstår att det är olika men generellt;)
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Zita
·
Övr. Hund Då det tyvärr inte funkade med vår stora kille så fick lämna tillbaka han till uppfödaren (min vän) för en tid sedan. Hemma har vi nu...
Svar
14
· Visningar
1 403
Senast: lakrits
·
Övr. Hund hm... sista dagen på mitt jobb och sista dagen för våran älskade lilla hund :cry::cry::cry: hon hade börjat bli dålig och pappa tog...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: Zita
·
Övr. Hund Hälsar så mycket till bukehundfolket. Jag tänkte ta dem och vovvarna på en liten tur uppför kullen ( :angel: ) och passa på att fota...
Svar
8
· Visningar
787
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Han har ju aldrig fått en egen bildtråd utan bara dykt upp lite hur som helst så nu är det väl dags. Vilar i gräset I våras...
Svar
9
· Visningar
873
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Jag tänkte använda den här bilden till en speciell sak och funderar på om benet "förstör" bilden?
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Blueeyes
·
A
Övr. Hund Min dobbis hanne har blivit väldigt rinnig i ena ögat. Det som kommer ut är typ gult i färgen, och väldigt kladdigt. Det är nog typ...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: Ammon
·
Övr. Hund Jag vet att ämnet är gammalt som gatan, men jag kan för mitt liv inte förstå att folk inte tänker bättre, eller tänker överhuvudtaget...
Svar
15
· Visningar
1 028
Senast: Gabbi
·
A
Övr. Hund Ja - vilken är min ras? *Jag vill ha en hund som kan följa med mig till stallet varje dag o träffa andra hundar där (lösa), dvs kunna...
Svar
17
· Visningar
1 186
Senast: Centaur
·
Övr. Hund Kan man köpa vanliga åksjukepiller för människor och dela pillren?? Eller något annat förslag??
Svar
5
· Visningar
2 556
Senast: Mynta2
·
N
Övr. Hund Av tanke på min tråd jag la upp igår, o att jag blev anfallen så har jag börjat fundera lite... Om jag och min hund blir anfallen av...
Svar
2
· Visningar
600
Övr. Hund :cry::cry: Våran fina lilla hund som avlivades igår. Han hade svår hjärtsvikt och var tvungen att avlivas. Att det kan gå så fort...
Svar
4
· Visningar
697
Senast: et_flickan
·
I
Övr. Hund Parvo vet jag vad det är , men inte riktigt hur smittsamt det är.... En bekant till mig har en kull valpar på 7 veckor som enligt...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hej alla! Ett bra tag sen jag va här. Har ju numera en dotter som fyller 6 månader idag :-) Arne är numera 2,5 år gammal och mår...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: giowanna
·
N
Övr. Hund Den 19 augusti. Får man månne se några buke-hundar där? Lilla råttan och jag gör utställningsdebut då, tur att det bara är hunden som...
Svar
14
· Visningar
993
Senast: yogurt76
·
Övr. Hund Nån som vill hjälpa till att fylla på? Alltid glömmer man något.. Och nu blir det en vavva och då funkar inte nåt av grejjerna jag haft...
Svar
13
· Visningar
5 430
Senast: Aliide
·
K
Övr. Hund Hej! Finns det någon som vet något om kronisk bronkit på hund eller som själv har en bronkithund?Jag behöver er hjälp! Vi fick...
Svar
1
· Visningar
1 557
Senast: kickikompis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka