Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Hej Alla underbara hundmänniskor! Jag vill ha miljoner tips på aktivering, hur aktiverar du din älskling mentalt? -Berätta hur...
Svar
2
· Visningar
785
T
Övr. Hund Jag vet att det finns oändligt med trådar på detta ämne, men jag skulle behöva tips. Har funderingar att skaffa hund när jag är färdig...
2
Svar
24
· Visningar
1 618
Senast: Tintomara
·
W
Övr. Hund Hejsan. Jag och min familj har en gemensam hund som nu är 1½ år. Han är en blandning mellan lhasa apso/shitzu/bichon frise. Vi har ett...
Svar
4
· Visningar
1 381
Senast: _Winter
·
Övr. Hund Vad har ni märkt för skillnad på tiken efteråt? Funderar på att kastrera dvärgpinschern. Hon ska ändå aldrig gå i avel och onekligen...
Svar
8
· Visningar
1 015
Senast: vindvissla
·
G
Övr. Hund Senaste veckan har jag känt mig som världens tråkigaste matte och inte kommit på något roligt att göra med Selma. Jag behöver...
Svar
5
· Visningar
627
Senast: glee
·
S
Övr. Hund Jag har läst på lite om rasen dvärgpincher, men ingen vet ju bättre än de som har dem hemma... så jag tänkte fråga lite. Min sambo...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 564
Senast: waldorff
·
Övr. Hund Vid den första och sista promenaden för dagen alltså. 1. Går den sträckta ni tänkt och vänder hem just vid den punkten ni tänkt...
Svar
16
· Visningar
1 123
Senast: kvandi
·
O
Övr. Hund Jag har en 4 månaders papillon valp som jag har lite frågor om, eller va jag ska göra med honom:rofl: Jag vill gärna få flera svar på...
Svar
9
· Visningar
1 052
Senast: obeskrivbar
·
Övr. Hund :angel: Hur lång träning har denna hund i vallning?? Och inget fusk :devil: :devil...
2
Svar
23
· Visningar
1 542
Senast: Grana
·
T
Övr. Hund Brukar vanligtvis inte vara här på Hund, men behöver lite hjälp av er som är kunniga inom ämnet:D Vi har en labbe hemma, hanhund 6 år...
Svar
7
· Visningar
2 421
Senast: thekid
·
Övr. Hund Här på denna Ö kommer det en massa sommar gäster nu denna tid. I dag var jag på långpromenad med min Rottweiler. Har gått ca 45 min...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: MDusty
·
W
Övr. Hund Hej alla kloka Idag skulle jag klippa klorna på vår chihuahua 6 år. Framklorna var ganska långa, de gick superbra att klippa...
Svar
3
· Visningar
705
N
Övr. Hund Var o hälsade på våran uppfödare under en utsällning i söndags. Väl därborta snackade jag med en annan kille med huskys, o han visade...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: Smulis
·
M
Övr. Hund känner fortfarande på mej att min hund lever.....hon försvann från fjälkinge,kristianstad ,var då 8mån,sv/brun i ansiktet,vitt kropp med...
2
Svar
20
· Visningar
1 976
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag kastrerade ju min hane för 8 dagar sedan pga att han hade cystor fulla prostatan och hade börjat "läcka" ...det droppade gulblandad...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag har en blandras hane på 2 år som jag vill ha foder tips till! Han får 3 promenader om dagen. Han springer lös en av dem 5-10 km...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: Dorro
·
A
Övr. Hund Vår pudelkille på 6 mån har redan fått tömmt analsäckarna en gång, för ca 3 veckor sedan. Nu åker han kana igen:(. Tycker det är lite...
Svar
4
· Visningar
1 195
Senast: Bismark
·
Q
Övr. Hund Irländsk Varghund är en ras som har precis ett sådant temperament, som jag söker hos en hund. Självklart skiljer sig temperamentet också...
Svar
16
· Visningar
8 350
U
Övr. Hund Hej allihop! Undrar om det är någon som har tips på något bra foder för en liten dam på 11 år? Nu äter hon Pedigree senior, men det...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: Sozzi
·
Övr. Hund Fick jag höra av en helt främmande människa idag. Hon såg allt hur jag behandlade min hund, och hennes dotter jobbade med hundar, så det...
Svar
11
· Visningar
3 131
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka