Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Izor blir 2 år och fyra månader i augusti och han har bara snattat från soffbordet en enda gång - vi har aldrig behövt lära honom att...
2
Svar
28
· Visningar
1 776
Senast: Yrja
·
N
Övr. Hund Skriv och berätta om era valpar! Hur gamla är de, vad gör ni med dem, vad har ni för förhoppningar för framtiden osv osv? Och bilder...
2
Svar
21
· Visningar
1 838
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Var ju i Västerås i helgen på utställning, dock ställde jag inte själv så då hade jag mer energi att titta runt lite. Och en del saker...
Svar
5
· Visningar
816
Senast: Kamomilla
·
S
Övr. Hund Åh det regnar igen. Wilton har i och för sig ingenting emot att vara ute i regnet, men man vill ju inte direkt vara ute längre stunder...
Svar
6
· Visningar
1 185
Senast: soma
·
H
Övr. Hund Har någon en mögelhund? Har någon gått sådan utbildning med sin hund? Skulle gärna vilja veta lite om det.. Finns det någon bra sida på...
Svar
4
· Visningar
1 334
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Jag vet ju att symtomen är torrhosta och ev. lite febertoppar första tiden. Men precis nyss kom en kompis hit med sin hund, hundarna...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Hej! Vilka symptom brukar hundar visa när de har ont i halsen? Vad skulle ni tänka om er hund ofta "satte i halsen", harklade sig...
Svar
6
· Visningar
2 410
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Satan vad trött jag blir på det här med foder. Jag har bytt foder på hanen X antal ggr nu, och han bli bättre i pälsen efter ca 1½ månad...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: Jizza
·
C
Övr. Hund Hej! Min schäferhane på lite drygt 11 månader haltar........ de tre sista månaderna har han varit halt 2 ggr på höger bak och 3 ggr på...
Svar
10
· Visningar
1 396
Senast: CA
·
K
Övr. Hund Min hund fick tag i ett paket med Stinas kyckling och åt upp allt, den va inte tillagad, 1100 gram!!! :cry: Vad ska jag göra? Är detta...
Svar
9
· Visningar
854
Senast: Kelly
·
Övr. Hund Kan/får hundar äta pinjenötter? Solrosfrön är ju tydligen okej eftersom det brukar finnas med som utfyllnad i godis och vegetarisk...
Svar
4
· Visningar
7 464
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Undrar lite om denna ras då jag är lite sugen på att skaffa en kelpie- är det någon som kan visa bilder och berätta lite om lynnet, är...
Svar
14
· Visningar
12 403
Senast: liten82
·
A
Övr. Hund Just det, se hit! Jag vill hemskt gärna att ni lägger ut bilder, fakta etc. om era små Chihuahuahundar. :) Är själv i tankarna om att...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Är det bara jag som får spader på hundar vars klor är så långa att dom låter i parketten? Här hemma klipps klorna ofta, och då så korta...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 881
Senast: valentin
·
Övr. Hund :crazy: För så fort jag säger "rast" eller "fika" så så vet han vad han ska, och är hur glad som helst.... Hm.... :cool:
Svar
2
· Visningar
612
Senast: mallotten
·
Övr. Hund Jag har aldrig lagt ut bilder på min schäfer innan faktiskt! Tänkte göra det....men det är inga jättekvalitetsbilder... kommentera...
Svar
7
· Visningar
798
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vilka ska dit nu i helgen och ställa? Är där på söndagen med min dv.schnauzer! Borde väl vara någon mer bukare där?
2
Svar
21
· Visningar
1 610
Senast: falukorw
·
Övr. Hund japp vi har hittat en knöl påvåran 10 månadersvalp. sen sitter på vänster sida strax ovanför frambenet.. nästan upp e på halsen.. den är...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Åååååååhh.... Idag kommer han, Idag kommer han, Han, Hem hit till Oss!!:eek::love::bump: Ååh vad jag är glad, vet inte alls vad jag ska...
2
Svar
24
· Visningar
1 770
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Detta är en ung Rottweiler hane som är väldigt framåt och trevlig. Han är mestadels som en valp men ibland tror han att han är vuxen o...
2
Svar
23
· Visningar
2 088
Senast: Boan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar